372.000 ευρώ από τον ΕΟΤ για προβολή της Ελλάδας στο Trip Advisor
Το ποσό των 372.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, ήτοι 72.000 ευρώ, πρόκειται να διατεθεί από τον ΕΟΤ για το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας, στο TripAdvisor, με σκοπό την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης κατά το β’ εξάμηνο του 2019.
Η συμφωνία προβλέπει:
- Την ανάπτυξη microsite για την Ελλάδα, με θεματολογία αναφορικά με τις καλοκαιρινές διακοπές (ήλιο, θάλασσα κ.τ.λ.), και ενδεχομένως και άλλες προτάσεις (π.χ. ταξίδια στην ηπειρωτική Ελλάδα). Το microsite θα περιέχει το διαφημιστικό περιεχόμενο του ΕΟΤ (εικόνες, βίντεο) αλλά και περιεχόμενο από τους χρήστες του TripAdvisor (user generated content), προβάλλοντας τις ειλικρινείς απόψεις ταξιδιωτών που έχουν επισκεφτεί πρόσφατα την Ελλάδα.
Επίσης θα δοθεί έμφαση στις διακρίσεις της Ελλάδας, «Greece’s 2019 Travellers’ Choice wins» σε προορισμούς, παραλίες, αλλά και τουριστικά θέρετρα, οι οποίες βασίζονται στις αληθινές απόψεις των ταξιδιωτών και προσδίδουν μεγάλη αξιοπιστία στον προορισμό.
- Χρήση διαφημιστικών banners τα οποία θα προβάλλονται ανάμεσα στο περιεχόμενο ανταγωνιστικών, δηλαδή μεσογειακών, sea and sun προορισμών. Κάνοντας κλικ ο χρήστης θα οδηγείται στο microsite της Ελλάδας.
- Χρήση διαφημίσεων video συμπληρωματικά στις διαφημίσεις με banners, οι οποίες θα προβάλλονται σε επιλεγμένες σελίδες και θα οδηγούν επίσης τους χρήστες που κάνουν κλικ στο microsite της Ελλάδας.
Σκοπός της καμπάνιας, όπως τονίζεται στην απόφαση του ΕΟΤ, είναι να αποφέρει κατ’ εκτίμηση 15,4 εκ. impressions στο σύνολο.
Αγορές προβολής είναι οι: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Η.Π.Α.
Χρονικό διάστημα υλοποίησης: 3-4 μήνες εντός της χρονικής περιόδου Ιουλίου – Οκτωβρίου 2019.
Ήδη συγκροτήθηκε τριμελής Επιτροπή με αρμοδιότητα την παρακολούθηση, πιστοποίηση του ανωτέρω προγράμματος και τη σύνταξη πρακτικού καλής εκτέλεσης για την ορθή υλοποίησή του.