Social media και τουρισμός | Τα υπέρ και τα κατά
Η επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γίνεται ολοένα και μεγαλύτερη όπως προκύπτει και από την δημοσίευση του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, που αναφέρει πως το 2014, 220 εκατ. νέοι ταξιδιώτες χρησιμοποίησαν τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης για τα ταξίδια τους.
Τα παραπάνω στοιχεία, αποδεικνύουν πόσο σημαντικό αντίκτυπο έχουν τα social media σε ότι αφορά τον τουρισμό, με τα υπέρ και τα κατά.
Πιο αναλυτικά
Τα υπέρ:
– Blog και share για μεγαλύτερη απήχηση : Oι περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να περιηγηθούν ηλεκτρονικά σε μερικά ταξιδιωτικά blogs και κατόπιν να αποφασίσουν που θα πάνε.
Το ανέβασμα μιας φωτογραφίας ενός προορισμού μαζί με μια μικρή περιγραφή μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον ταξιδιωτών που αναζητούν διακοπές.
Εάν μάλιστα η φωτογραφία μοιραστεί από έναν travel influencer που έχει χιλιάδες ακολούθους, τότε θα έχει ακόμα μεγαλύτερη απήχηση.
Πιο προσιτός ο ταξιδιωτικός προγραμματισμός: Οι online κρατήσεις διευκολύνουν τους ταξιδιώτες καθώς με μερικά μόνο κλικ, προγραμματίζουν τις διακοπές τους.
Ασκούν επιρροή στον περιβαλλοντικά φιλικό τουρισμό: Η επιρροή των κοινωνικών μέσων δημιουργεί επίσης θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον, προωθώντας βιώσιμες διακοπές.
Tα κατά:
Ο υπερτουρισμός: Μεγάλο πλήγμα δέχονται οι κορυφαίοι τουριστικοί προορισμοί, καθώς η προώθηση τους είναι πολλαπλάσια σε σχέση με άλλους προορισμούς.
Λιγότερες πιθανότητες να ανακαλύψουν νέες τοποθεσίες : Με τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς που προβάλλονται συχνότερα, μειώνονται οι πιθανότητες, ο ταξιδιώτης να ανακαλύψει νέες τοποθεσίες.
Φτιάχνοντας Instagram worthy φωτογραφίες : Είναι γεγονός πως με τον παροξυσμό των μέσω κοινωνικής δικτύωσης, χάνουμε τη χαρά και την ανεμελιά του ταξιδιού, στην προσπάθεια να δημιουργήσουμε ωραίες φωτογραφίες.