Τουρισμόςνέαπρωτοσέλιδο Α

Βραχυχρόνια μίσθωση | οι 8 παροχές που αυξάνουν τις κρατήσεις

Ποια είναι η μυστική συνταγή για ικανοποιημένους επισκέπτες και περισσότερες κρατήσεις; Μεγάλο ρόλο παίζουν οι σωστές παροχές στη βραχυχρόνια μίσθωση.

Οι ικανοποιημένοι επισκέπτες δεν είναι μόνο πιθανό να δώσουν υψηλότερη βαθμολογία και να γράψουν εξαιρετικά σχόλια για το κατάλυμά σας, αλλά και να το ξαναεπιλέξουν για τη διαμονή τους.

Αυτό υπογραμμίζει η Booking.com σε ενημερωτικό σημείωμα προς τους συνεργάτες, σχολιάζοντας τα ευρήματα έρευνας σε 42.513 άτομα σε 33 αγορές σχετικά με τη σημασία ορισμένων παροχών.

Σύμφωνα με τις απαντήσεις, ιδού οι 8 παροχές, που πρέπει να προβάλει μια κατοικία διακοπών για να αυξήσει τις κρατήσεις της.

Το δωρεάν WiFi έρχεται πρώτο 

Ένα μεγάλο ποσοστό, ύψους 70%, των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο δηλώνει ότι η δωρεάν σύνδεση στο ίντερνετ είναι «πολύ» ή «εξαιρετικά» σημαντική από τις παροχές στη βραχυχρόνια μίσθωση. Το να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο χωρίς επιπλέον χρέωση έχει ιδιαίτερη αξία για τους ταξιδιώτες από τη Βραζιλία (84%), το Χονγκ Κονγκ (82%) και τη Σιγκαπούρη (82%).

Μια γρήγορη, δωρεάν και αξιόπιστη σύνδεση στο ίντερνετ θα σας βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες οι οποίοι θα παραμείνουν ευχαριστημένοι σε όλη τη διάρκεια της διαμονής τους.

Μεγάλη ζήτηση για κλιματισμό 

Ο κλιματισμός στο κατάλυμα είναι δημοφιλής, με 67% των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο να επισημαίνουν ότι είναι μία από τις απαραίτητες παροχές στη βραχυχρόνια μίσθωση.

Οι Βορειοαμερικανοί είναι από τους πιο ένθερμους οπαδούς του κλιματιστικού (79% των ερωτηθέντων το αξιολόγησαν ως σημαντικό). Με μικρή διαφορά ακολουθούν οι Ασιάτες (77%) και οι ταξιδιώτες από τη Λατινική Αμερική και την Ωκεανία (76% και στις δύο περιπτώσεις). Αν και για τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες ο κλιματισμός δεν ανήκει στις πλέον απαραίτητες παροχές, 56% θεωρούν ότι πρέπει να υπάρχει στα καταλύματα.

Δεν έχετε κλιματισμό; Προσφέρετε στους επισκέπτες ανεμιστήρες και επισημάνετε την ύπαρξη πισίνας ή άλλων χώρων όπου μπορούν να δροσιστούν.

Το 24ωρο check-in είναι απαραίτητη προϋπόθεση 

Στις μέρες μας, όλοι κινούμαστε σε έντονους ρυθμούς, επομένως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι πάνω από τους μισούς (55%) ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο ανέφεραν ότι για να έχουν μια ευχάριστη διαμονή είναι σημαντικό να μπορούν να κάνουν check-in οποιαδήποτε ώρα. Αυτό ενδιαφέρει ιδιαίτερα τους ταξιδιώτες από την Ταϊλάνδη (84%), την Ινδία (81%) και την Κίνα (79%).

Φυσικά, δεν είναι απαραίτητο να βρίσκεστε στο κατάλυμα όλη μέρα για να υποδεχτείτε τους επισκέπτες. Μια πιθανή λύση είναι να χρησιμοποιείτε θυρίδα και κωδικό πρόσβασης για τα κλειδιά, ιδίως για τους ταξιδιώτες που φθάνουν αργά τη νύχτα ή νωρίς το πρωί.

Είναι καλό να υπάρχει χώρος στάθμευσης

Δεν έχουν όλοι οι επισκέπτες αυτοκίνητο στις διακοπές τους, αλλά περισσότεροι από τους μισούς (54%) θα ήθελαν να υπάρχει μια θέση στάθμευσης για αυτούς. Οι ταξιδιώτες που εκτιμούν περισσότερο το ασφαλές και εύκολο πάρκινγκ είναι εκείνοι από την Ταϊλάνδη (82%), την Ινδία (77%) και την Κροατία (76%).

Ακόμα και αν δεν έχετε χώρο στάθμευσης στο κατάλυμά σας, φροντίστε να γνωρίζετε τα μέρη όπου οι επισκέπτες μπορούν να παρκάρουν με ασφάλεια. Σε περίπτωση μάλιστα που έχετε τη δυνατότητα κράτησης συγκεκριμένων θέσεων στάθμευσης στην περιοχή, τόσο το καλύτερο.

Η ωραία θέα εξασφαλίζει θετικά σχόλια

Η έρευνα της Booking.com αποκάλυψε ότι περίπου 53% των επισκεπτών από όλο τον κόσμο απολαμβάνουν την «ωραία θέα από το δωμάτιο». Αυτοί που δίνουν περισσότερη σημασία στη θέα είναι οι ταξιδιώτες από την Ταϊλάνδη, με 82% να τη θεωρούν απαραίτητη στις διακοπές τους.

Όπως είναι φυσικό, δεν έχουν όλα τα δωμάτια εντυπωσιακή θέα. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να επισημάνετε στους επισκέπτες από ποιο σημείο της περιοχής θα απολαύσουν την ωραιότερη θέα. Αν μάλιστα το κατάλυμά σας διαθέτει όμορφο κήπο, αυλή ή κοινόχρηστους χώρους από όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να θαυμάσουν το τοπίο, αναδείξτε τα σημεία αυτά στις φωτογραφίες σας.

H σημασία της δυνατότητας προετοιμασίας γευμάτων

Δεν θέλουν όλοι οι επισκέπτες να τρώνε συνεχώς έξω. Οι παροχές μαγειρέματος προσφέρουν μεγαλύτερη ελευθερία και αποτελούν επιθυμητό χαρακτηριστικό για πάνω από το ένα τρίτο (39%) των ταξιδιωτών σε όλο τον κόσμο. Ιδιαίτερα οι επισκέπτες από την Ταϊλάνδη (66%), την Ινδία (63%) και το Βιετνάμ (60%) εκτιμούν την ύπαρξη ηλεκτρικής κουζίνας ή φούρνου μικροκυμάτων για το ζέσταμα του φαγητού τους.

Αν δεν διαθέτουν όλα τα δωμάτιά σας παροχές για την προετοιμασία γευμάτων, αναδείξτε τις μονάδες που προσφέρουν αυτήν τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες που την αναζητούν.

Συνδεσιμότητα: το ζητούμενο για τους Millennials και τη Γενιά Ζ

Περίπου 39% όλων των ταξιδιωτών απάντησαν πως θα ήθελαν να υπάρχει «συνδεσιμότητα μεταξύ συσκευών». Σε αυτού του είδους τις τεχνολογικές λύσεις ανήκουν οι smart τηλεοράσεις με δυνατότητα streaming και ηχεία Bluetooth με τα οποία οι επισκέπτες μπορούν να συνδέσουν τις συσκευές τους. Αν οι τηλεοράσεις στο κατάλυμά σας δεν παρέχουν δυνατότητα streaming, εξετάστε το ενδεχόμενο να τις εκσυγχρονίσετε, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να χαλαρώσουν παρακολουθώντας τα αγαπημένα τους προγράμματα.

Οι συσκευές αυτού του είδους είναι δύο φορές πιθανότερο να θεωρηθούν απαραίτητες από τους Millennials (46%) και τη Γενιά Ζ (46%) σε σχέση με τους Baby Boomers (22%).

Οι εγκαταστάσεις σπα κάνουν τη διαφορά

Καταλαβαίνουμε ότι για πολλούς οικοδεσπότες οι εγκαταστάσεις σπα δεν συγκαταλέγονται στις «απαραίτητες» παροχές, αλλά στις «προαιρετικές, αλλά χρήσιμες». Ωστόσο, οι παροχές αυτές αρέσουν στο 33% των ταξιδιωτών παγκοσμίως, και ιδιαίτερα σε εκείνους από την Ασία (48%) και τη Λατινική Αμερική (40%), υπογραμμίζει η Booking.com, προσθέτοντας:

Το να μην έχετε σάουνα, σπα ή πρόσβαση σε κάποια κοντινή ιαματική πηγή δεν αποτελεί λόγο ανησυχίας. Μπορείτε απλώς να προτείνετε στους επισκέπτες κάποιο τοπικό σπα όπου μπορούν να χαλαρώσουν, και σίγουρα θα το εκτιμήσουν. Με αυτόν τον τρόπο θα βοηθήσετε τους επισκέπτες και ταυτόχρονα θα στηρίξετε την τοπική σας κοινότητα.

Επίσης, το να συστήσετε επαγγελματίες που μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες μασάζ ή μανικιούρ στο κατάλυμά σας είναι κάτι που σίγουρα θα ικανοποιήσει τους επισκέπτες σας. Το ίδιο και αν τους προσφέρετε πολυτελή προϊόντα περιποίησης που θα δημιουργήσουν μια ατμόσφαιρα σπα.

πευθυνόμενη στους οικοδεσπότες, η Booking.com καταλήγει: «Κατανοούμε ότι δεν έχουν όλοι οι οικοδεσπότες τη δυνατότητα να προσφέρουν όλες αυτές τις παροχές. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι να αναδείξετε τις παροχές που διαθέτετε και να προσφέρετε εναλλακτικές επιλογές για τις υπόλοιπες. Οι επισκέπτες καταλαβαίνουν και εκτιμούν την επιπλέον προσπάθεια που καταβάλλετε για να κάνετε τη διαμονή τους λίγο πιο ξεχωριστή.»

Πηγή: bnbnews.gr

Μοιραστείτε την είδηση

Χρηστάλλα Κακαβελάκη

biskotto.gr