ΔΕΥΑΧ | με mail και τηλεφωνικό ραντεβού η εξυπηρέτηση του κοινού
Μετά τα νέα μέτρα και τις ρυθµίσεις που αφορούν στην πρόληψη, την προστασία και την αναγκαιότητα περιορισµού της διασποράς του κορωνοϊού – COVID 19, η Διοίκηση της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Χανίων (Δ.Ε.Υ.Α.Χ.) ενημερώνει τους καταναλωτές ότι από την Τρίτη 10 Νοεμβρίου και μέχρι νεότερης ανακοίνωσης, οι υπηρεσίες της Δ.Ε.Υ.Α Χανίων θα εξυπηρετούν το κοινό είτε με email στη διεύθυνση info@deyax@.gr, είτε μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στα παρακάτω τηλέφωνα:
Πληροφορίες καταναλωτών Ύδρευσης: 28210 36280,2,3
Πληροφορίες καταναλωτών Αποχέτευσης: 28210 36290
Συνεργείο Ύδρευσης – Βλάβες Δικτύου Ύδρευσης: 28210 36250,1
Βλάβες Δικτύου Αποχέτευσης: 28210 36225
Βλάβες Δικτύου Ύδρευσης – Αποχέτευσης (εκτός ωραρίου εργασίας): 28210 44444
Πρωτόκολλο: 28210 36259
Τμήμα Προμηθειών: 28210 36279
Ηλεκτρομηχανολογικό Τμήμα: 28210 36240
Οικονομικό Τμήμα – Λογιστήριο: 28210 36274
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας: 28210 36223
Εγκατάσταση Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων (Βιολογικός Καθαρισμός): 28210 40714
Υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν δωρεάν την εφαρμογή στην ιστοσελίδα της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. (www.deyach.gr) e-Servises.
Απαραίτητη προϋπόθεση για το e-Services είναι ο χρήστης να έχει e-mail.
Η εφαρμογή e-Services παρέχει στους καταναλωτές τις εξής δυνατότητες:
- Δυνατότητα άμεσης εξόφλησης των λογαριασμών, μέσω πληρωμής με κάρτα (πιστωτική ή χρεωστική ή προπληρωμένη) εύκολα, γρήγορα με ασφάλεια και χωρίς οποιαδήποτε χρέωση.
- Άμεση πρόσβαση στο ιστορικό των λογαριασμών ύδρευσης-αποχέτευσης.
- Ενημέρωση για την Κατάσταση Εκκρεμών Διακανονισμών.
- Δυνατότητα καταχώρησης νέας αίτησης και προβολή ιστορικού με τυχόν προηγούμενες καταχωρημένες αιτήσεις.
- Στατιστικά ποσότητας και αξίας του νερού ανά περίοδο