Αλλαγές στον ξενοδοχειακό τομέα φέρνει νέα έρευνα
Νέα έρευνα με τίτλο «Drivers of Change in Hospitality» που πραγματοποίησε η Amadeus σε συνεργασία με την InterContinental Hotels Group φέρνει στο φως της δημοσιότητας τις αλλαγές που μπορούμε να περιμένουμε στα ξενοδοχεία και στα ταξίδια βάσει τεχνολογίας.
7.500 ταξιδιώτες, απάντησαν στο ερωτηματολόγιο της έρευνας, όπου εντοπίστηκαν 3 νέες τάσεις στον ξενοδοχειακό τομέα.
1.Παρελθόν τα παραδοσιακά δωμάτια ξενοδοχείων.
Συνηθισμένη και βαρετή πλέον αυτή η μορφή των δωματίων.
Η νέα έρευνα επισημαίνει ότι αυτό θα αλλάξει δραματικά καθώς ξεκίνησε η αρχή του τέλους σε τέτοιου είδους δωμάτια.
Τα καταλύματα, τα οποία παραδοσιακά έχουν αγοραστεί με τον συνήθη και ομοιόμορφο τρόπο, θα πρέπει να προσαρμοστούν, καθώς το 61% των παγκόσμιων ταξιδιωτών δηλώνουν ότι προτιμούν τα ξενοδοχεία να τιμολογούνται με τρόπο που να τους επιτρέπει να προσθέτουν επιλογές.
Οι επισκέπτες φαίνεται να επιλέγουν τα επιμέρους στοιχεία του δωματίου τους, σημειώνοντας το τέλος των παραδοσιακών τύπων δωματίων. Τα νέα μοντέλα πώλησης θα επικρατούν, με τους επισκέπτες να μπορούν να κάνουν κράτηση για ένα δωμάτιο που να ταιριάζει στις ανάγκες τους και όχι σε μια παραδοσιακή διανυκτέρευση.
2. «Πάντρεμα» τεχνολογίας – φιλοξενίας
Αναγκαίο είναι πλέον να υπάρχει σύνδεση μεταξύ ιδιοκτητών καταλυμάτων και ταξιδιωτών.
Η μελέτη περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί για την ενδυνάμωση του προσωπικού ώστε να προσφέρει υψηλές υπηρεσίες.
Η τεχνολογία πρέπει να υποστηρίζει την ανθρώπινη αλληλεπίδραση, όχι να την αντικαταστήσει, καθώς η πλειοψηφία των επισκεπτών (67%) λένε ότι προτιμούν να αλληλεπιδρούν με ένα άτομο για τη συναισθηματική αλληλεπίδραση.
3. Αλλαγή κουλτούρας – Προσφορά εμπειριών.
Στις προσπάθειες των παρόχων φιλοξενίας, θα πρέπει να ενταχθεί και η προσφορά αξιοσημείωτων εμπειριών.
Το 70% των παγκόσμιων ταξιδιωτών θα ήθελαν τα ξενοδοχεία να παρέχουν περισσότερες συμβουλές και συμβουλές για μοναδικά πράγματα ενώ μόνο το 20% λέει ότι παίρνουν σήμερα ιδέες από το ξενοδοχείο.