ΚΙΣΑΜΟΣ – «Μας δίνει διαταγές, μας βάζει τιμωρία» | καταγγελίες – σοκ από γονείς για εκπαιδευτικό
Σε πολύ σοβαρές καταγγελίες και έγγραφο διάβημα με σκοπό την απομάκρυνση της εκπαιδευτικού από το 1ο νηπιαγωγείο Γραμβούσας στην Κίσαμο, προχωρούν οι γονείς των παιδιών. «Στην αρχή νομίζαμε ότι τα παιδιά αδυνατούν να προσαρμοστούν στην σχολική πραγματικότητα και μας μεταφέρουν υπερβολές» λένε οι ίδιοι.
Όταν το πρόβλημα άρχισε να εντείνεται με τις καταιγιστικές διαμαρτυρίες των μικρών μαθητών που φιλοξενούνται στο 1ο νηπιαγωγείο Γραμβούσας, οι γονείς θορυβήθηκαν και ζήτησαν συνάντηση με την κυρία Βίκυ, την νηπιαγωγό.
Όλα αυτά λίγες μέρες μετά την έναρξη της σχολικής περιόδου, όμως η εκπαιδευτικός απέφευγε τους γονείς μέχρι και την Παρασκευή, 1 Οκτωβρίου οπότε και συναντήθηκαν σε κοινή διαβούλευση. Η ίδια αρνήθηκε τα πάντα και αυτή η πρώτη επαφή ολοκληρώθηκε χωρίς αποτέλεσμα. Άκαρπη ωστόσο αποδείχθηκε και η δεύτερη συνάντηση που επιδίωξαν και πέτυχαν οι γονείς πέντε μέρες αργότερα, στις 6 Οκτωβρίου με την σύμβουλο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο χώρο του νηπιαγωγείου.
Και επειδή οι καταγγελίες, τα γεγονότα, οι διαμαρτυρίες των μικρών μαθητών και η ομόθυμη δυσαρέσκεια των γονέων είχε φτάσει στο απροχώρητο, συνέταξαν έγγραφο – διάβημα προς την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με σκοπό την απομάκρυνση της νηπιαγωγού από το σχολείο. Σημειώνεται δε, ότι τις τελευταίες 3 εβδομάδες οι γονείς στην συντριπτική τους πλειοψηφία ΔΕΝ στέλνουν τα παιδιά στο νηπιαγωγείο αναμένοντας να ικανοποιηθεί το αίτημά τους από την αρμόδια Διεύθυνση.
«Είμαστε αποφασισμένοι να πάμε μέχρι το τέλος», αναφέρουν και ταυτόχρονα «καταγγέλουμε και προσπάθεια συγκάλυψης από κάποιους, με μεθόδους αναχρονιστικές που κάθε άλλο παρά βοηθούν την σωστή και ομαλή εκπαίδευση για τα παιδιά μας», καταλήγουν.
Τα γεγονότα, όπως τουλάχιστον οι γονείς τα περιγράφουν και αποκαλύπτει σήμερα το biskotto.gr είναι σοκαριστικά για τη διαπαιδαγώγηση και την ψυχοισορροπία των παιδιών. Δείτε εδώ, τις έγγραφες και ονομαστικές καταγγελίες, καθώς και αρκετά από τα συμβάντα που προκάλεσαν τη δυσαρέσκειά τους.
«Μας δίνει διαταγές, μας βάζει τιμωρία»
Είμαστε γονείς 3 παιδιών που φοιτούν στο νηπιαγωγείο Γραμβούσας , του Μιχάλη (5 ½ ετών-νήπιο), του Χρήστου (5 ½ ετών -νήπιο) και του Σωκράτη (4 ετών -προνήπιο) και δηλώνουμε τα εξης:
Από την πρώτη εβδομάδα τα παιδιά μας παραπονιούνται ότι δε θέλουν να πηγαίνουν στο σχολείο γιατί η κ. Βίκυ όλο φωνάζει και “δίνει διαταγές” και συνεχώς βάζει τιμωρίες. Είναι πολύ αυστηρή με τις μάσκες ακόμα και την ώρα του διαλείμματος ενώ τρέχουν τους φωνάζει να φοράνε τη μάσκα “κάτω από τα μάτια”. Ενώ την ίδια ώρα η εκπαιδευτικός μας τηλεφώνησε 2 φορές και προς έκπληξή μας, μας ανέφερε θετικά στοιχεία για τον καθένα ξεχωριστά (κάτι που αργότερα καταλάβαμε ότι γινόταν για να καλύψει την άσχημη συμπεριφορά της προς τα παιδιά).
Ο πατέρας του Μιχάλη συζήτησε με την συγκεκριμένη εκπαιδευτικό τις δυσκολίες προσαρμογής του παιδιού ζητώντας της να υπενθυμίζει στο παιδί να επιστρέφει στην παρέα όταν έχει την τάση να απομονώνεται. Αντί αυτού, αργότερα μάθαμε ότι η κ. Βίκυ τον στέλνει συνεχώς τιμωρία μόνο του, απομονώνοντάς τον από το σύνολο της τάξης κάθε μέρα, είτε στο παγκάκι, είτε στη διπλανή αίθουσα για αρκετή ώρα αδιαφορώντας για την ψυχολογία του παιδιού και όλο αυτό επιβεβαιώνεται και από τα αδέρφια του.
Έντονα ξεσπάσματα και θυμός
Τη δεύτερη εβδομάδα η κ. Βίκυ με πήρε τηλέφωνο (μητέρα) και μου είπε ότι ο Μιχάλης χτύπησε ενώ έτρεχε με τα άλλα παιδιά, θύμωσε και έκανε ένα “έντονο ξέσπασμα θυμού σαν ενήλικας” χωρίς να διευκρινίζει τι σημαίνει αυτό. Μετά από μερικές μέρες, τη Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου και ενώ ξεκίνησα μια τυχαία συζήτηση με τα παιδιά για το σχολείο, ο Μιχάλης μου εκμυστηρεύτηκε με φόβο ότι τη μέρα που χτύπησε, πιέστηκε τόσο πολύ που άνοιξε την αυλόπορτα του σχολείου (η οποία ήταν ξεκλείδωτη) για να έρθει στο σπίτι μας, πετάχτηκε στο δρόμο ενώ περνούσε αυτοκίνητο και τον πρόλαβε η κ. Χρυσή, γεγονός που η νηπιαγωγός μου απέκρυψε στο τηλεφώνημα της.
Τιμωρία με «θέα» τη θάλασσα(!!!)
Σ αυτήν τη συζήτηση, το άλλο μας παιδί, ο Χρήστος, έχοντας μεγάλη ένταση είπε ότι την ίδια μέρα το πρωί η κ. Βίκυ είχε βάλει τιμωρία τον ίδιο και άλλα παιδιά (τον Νίκο Μ., τον Γιώργο Μ, τον Μιχάλη Χρ. και τον Δημήτρη Β.), όρθιους στο παράθυρο, να κοιτάνε τη θάλασσα και να μη βγουν στο διάλειμμα όπως τους υπόλοιπους συμμαθητές τους. Το παιδί μας είπε χαρακτηριστικά ότι τη 2η φορά που τον έβαλε την ίδια τιμωρία την ίδια μέρα, επειδή ένιωθε ότι αυτό ήταν άδικο, επιχείρησε να βγει από το παράθυρο με κίνδυνο να χτυπήσει. Συνέχισε λέγοντας ότι αυτή κυρία τους μαλώνει συνεχώς, είναι πολύ κακιά, δεν αντέχει να τα βλέπει να χαμογελάνε και να διασκεδάζουν, τους ουρλιάζει όλη τη μέρα και βάζει συνέχεια τιμωρίες. Επίσης είπε ότι η κυρία τον απειλεί ότι θα του αλλάξει σχολείο και με ρώτησε αν όντως μπορεί να το κάνει αυτό.
Ο Μιχάλης επιβεβαίωσε όσα είπε ο αδερφός του προσθέτοντας ότι στον ίδιο λέει συχνά “θα καλέσω τη μαμά σου να σε πάρει από εδώ!”. Όλοι αυτοί είναι οι λόγοι που δε θέλει να πηγαίνει στο σχολείο αλλά θα ήθελε να πηγαίνει στο ολοήμερο με την κ Έφη. Συμπλήρωσε ότι όταν ο ίδιος επιθυμεί να καθίσει με την κ. Χρυσή και τη Δώρα για να είναι ήρεμος, η κ. Βίκυ δεν τον αφήνει, απαγορεύοντάς του να τους μιλήσει και να τις πλησιάσει!
Συμπτώματα τραυλισμού και στρες
Ο μικρότερος γιος μας ο Σωκράτης έδειχνε αμηχανία και νευρικότητα όση ώρα τα συζητούσαμε. Είπε ότι η κυρία φωνάζει πολύ, ότι αυτός και ο φίλος του Κων/νος Ντ. φοβούνται, και ότι ο Γιάννης Κ κλαίει πολύ και η κ. Βίκυ συνεχίζει να του φωνάζει και τον βάζει συνέχεια τιμωρία. Το παιδί μας τον τελευταίο χρόνο είχε εμφανίσει τραυλικά συμπτώματα στην ομιλία του κάτι που εγώ (η μητέρα) ως λογοθεραπεύτρια, έχω δουλέψει αρκετά μαζί του, φτάνοντας τον Αύγουστο να έχει μειωθεί αισθητά και να έχει μια σωστή ροή στην ομιλία του. Τις τελευταίες 10 ημέρες είχαμε παρατηρήσει μια έντονη αύξηση των συμπτωμάτων τραυλισμού, κάτι που μας ανησύχησε ιδιαιτέρως, διότι το παιδί δεν μπορούσε να πει ούτε μια λέξη χωρίς να τραυλίζει και αυτό γνωρίζω πολύ καλά ότι συμβαίνει όταν υπάρχει έντονο στρες και ψυχολογική πίεση στο άτομο που του συμβαίνει.
Οι αναβολές και ο υδραυλικός
Την επόμενη μέρα από αυτή τη συζήτηση με τα παιδιά, αποφασίσαμε από κοινού να μην τα στείλουμε στο σχολείο και ο πατέρας των παιδιών επισκέφθηκε την εκπαιδευτικό στο σχολείο, ζητώντας απαντήσεις για τα παραπάνω γεγονότα. Η εκπαιδευτικός είπε ότι δεν μπορεί να το συζητήσει εκείνη τη στιγμή και όταν της ζητήθηκε να γίνει η συζήτηση την επόμενη μέρα, προκειμένου να επανέλθουν τα παιδιά στο σχολείο, η απάντηση ήταν ¨Δεν μπορώ γιατί θα έρθει ο υδραυλικός”. Παρόλο που τα παιδιά συνέχιζαν να μην πηγαίνουν σχολείο, το πρόβλημά μας συζητήθηκε την 4η μέρα (!) (κάτι που μας δείχνει ότι η κ. Βίκυ απέφευγε αυτή τη συνάντηση).
Την Παρασκευή 1 Οκτωβρίου, έγινε η συζήτηση όπου εμφανώς χρησιμοποίησε τις συναδέλφους της, υποχρεώνοντάς τις να μας πουν ότι έχουν ένα δύσκολο τμήμα, τα παιδιά είναι ζωηρά, δυσκολεύονται να τα διαχειριστούν και αυτό δικαιολογεί την αυστηρότητα της κυρίας, κάτι το οποίο έρχεται σε αντίθεση με τα λεγόμενά της στα τηλεφωνήματα που μας έκανε.
Φυσικά όταν η νηπιαγωγός ρωτήθηκε για το ποιες εκπαιδευτικές μεθόδους χρησιμοποιεί για να καταφέρει να διαχειριστεί αυτά τα τόσο δύσκολα παιδιά, χρησιμοποίησε τον όρο “συνέπειες για τις πράξεις τους”, κάτι που και λόγω της δουλειάς μου , είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι οι τιμωρίες, οι απειλές, η ψυχολογική πίεση, οι φωνές και η απομόνωση ουδεμία σχέση έχουν με “συνέπειες”, αλλά με απαρχαιωμένες και αποτυχημένες παιδαγωγικές μεθόδους!! Επίσης, δεν έδειξε να αντιλαμβάνεται παιδαγωγικούς όρους και τρόπους αντιστάθμισης της δύσκολης συμπεριφοράς και συνεργασίας των παιδιών, όπως είναι η μουσική, το θεατρικό παιχνίδι, ψυχοκινητικές ασκήσεις, γυμναστική κτλ , τα οποία φυσικά και δεν χρησιμοποιεί!
Στη συγκεκριμένη συνάντηση αντιληφθήκαμε ότι δεν υπάρχει πιθανότητα αλλαγών στο σχολικό περιβάλλον και οδηγηθήκαμε στο επόμενο βήμα, που ήταν η ενημέρωση της Σχολικής Συμβούλου, για τα παραπάνω γεγονότα, η οποία έδειξε πραγματικό ενδιαφέρον και μας έκλεισε ραντεβού για να συζητήσουμε και μαζί της το θέμα στο χώρο του σχολείου .
Επίσης, καλέσαμε στην διεύθυνση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για να δηλώσουμε το λόγο για τον οποίο απουσιάζουν τα παιδιά από το σχολείο. Στη συνομιλία αυτή η κ. Γιαννουσοπούλου αποθάρρυνε τον πατέρα των παιδιών από το να μιλήσει για το θέμα αυτό με τους υπόλοιπους γονείς (γιατί “είναι παγίδα”) δεν έχει δικαίωμα να κρίνει την εκπαιδευτικό (αφού “όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι άρτια εκπαιδευμένοι”) και δικαιολόγησε ακόμα και την τετραήμερη καθυστέρηση της εκπαιδευτικού για τη συνάντηση που ζητήσαμε. Όλη η συζήτηση που είχαμε στράφηκε γύρω από την εκπαιδευτικό και τα δικαιώματα της, ούτε μία ερώτηση δεν έγινε για το θέμα των απουσιών διότι όπως μας είπε δεν έχει καμία διαφορά αν τα παιδιά απουσιάζουν π.χ. επειδή είναι άρρωστα ή επειδή δεν τα στέλνουν οι γονείς τους αφού αυτό δεν καταγράφεται κάπου.
Η ολιγόλεπτη συζήτηση που είχαμε με την κ. Γιανουσοπούλου μας έδειξε την απροκάλυπτη υποστήριξη της διεύθυνσης προς το πρόσωπό της κ. Βίκυς.
(Δυστυχώς γνωρίζουμε ότι οι τακτικές περασμένων δεκαετιών εξακολουθούν να ισχύουν και να λειτουργούν και στο δημόσιο τομέα, στις περιπτώσεις όμως που μιλάμε για παιδιά τεσσάρων και πέντε ετών αυτή η υποψία μας τρομάζει περισσότερο και από τα γεγονότα.
Παρόλα αυτά και οι δυο γονείς παρευρεθήκαμε την Τετάρτη 6 Οκτωβρίου στο προκαθορισμένο ραντεβού με την κ. Μπαδιεριτάκη, όπου η Σύμβουλος είχε εμφανώς την πρόθεση να βρεθεί μία συναινετική λύση, ζητώντας από εμάς να υποχωρήσουμε σε μερικές από τις θέσεις μας και ζητώντας και από την ίδια να κάνει αυτοκριτική, να αναγνωρίσει τα λάθη της και να προτείνει ποιες αλλαγές προτίθεται να κάνει. Για άλλη μια φορά, η κ. Βίκυ δεν έδωσε καμία απάντηση, αφού όπως υποστήριξε δεν έχει κάνει κανένα λάθος. Επίσης, μας είπε ότι από την Πρωτοβάθμια την έχουν ενημερώσει ότι έχει τηλεφωνική καταγγελία από τον κ. Χριστοφοράκη, γεγονός που δεν ευσταθεί, αφού ο πατέρας των παιδιών είχε τηλεφωνήσει μόνο για να ενημερώσει για την απουσία των παιδιών από το σχολείο. Ενώ ζήτησε από την κ. Γιαννουσοπούλου να εκθέσει τα παράπονά του αυτό δεν έγινε, όπως αναφέρεται και παραπάνω.
Το αποτέλεσμα της συνάντησης με τη Σύμβουλο ήταν να αλλάξει θέση η κ. Βίκυ από το πρωινό τμήμα στο ολοήμερο. (Η εύλογη απορία μας είναι: Η διεύθυνση αναγνώρισε το πρόβλημα, αλλά τα παιδιά του ολοημέρου είναι ικανότερα να βιώσουν και να αντιμετωπίσουν αυτές τις καταστάσεις;).
Συνοψίζοντας, οι μαρτυρίες των παιδιών, ο φόβος μας για την ψυχική τους υγεία και τη σωματική τους ακεραιότητα (παράθυρο, δρόμος), η καθολική άρνηση όλων των γεγονότων από την κ. Βίκυ, τα ψέματα που μας είπε.., η άρνηση της συναδέλφου της κ. Χρυσής να μας απαντήσει όταν τη ρωτήσαμε πώς περνούν τα παιδιά μας στο σχολείο αλλά και οι υποψίες ότι η κ. Βίκυ μπορεί να υποστηρίζεται αδικαιολόγητα από άτομα που βρίσκονται σε ανώτερες θέσεις, μας κάνει να πιστεύουμε ότι το συγκεκριμένο σχολικό περιβάλλον είναι εντελώς ακατάλληλο για να συνεχίσουν τα παιδιά μας να φοιτούν εκεί.
Ζητάμε την απομάκρυνση της κ. Βίκυς από το νηπιαγωγείο, και σε καμία περίπτωση δε δεχόμαστε ως λύση να μεταφερθούν τα παιδιά μας σε άλλο σχολείο.
Οι γονείς, Χριστοφοράκης Χαράλαμπος και Σκουλάκη Αργυρώ
Άρνηση και αλλαγή συμπεριφοράς
Είμαστε οι γονείς του Κων/ νου Ντ. που φοιτά στο νηπιαγωγείο Γραμβούσας (προνήπιο). Ο Κων/νος από τις πρώτες μέρες του σχολείου δήλωνε άρνηση στο να πάει στο σχολείο. Στην αρχή πιστεύαμε ότι ήταν δυσκολία προσαρμογής στο καινούριο σχολικό πλαίσιο. Παρατηρήσαμε όμως ότι αυτό δεν άλλαζε όσο περνούσαν οι μέρες, ενώ εμφάνισε έντονα προβλήματα συμπεριφοράς όταν γυρνούσε από το σχολείο όπως θυμό, ένταση, φωνές, επιθετικότητακαι ο βραδινός του ύπνος επίσης ήταν ανήσυχος. Το παιδί μας δεν εκφράστηκε λεκτικά για κάποιο πρόβλημα αλλά μας έδειχνε με την συμπεριφορά του ότι κάπου πιέζεται. Όταν τον ρωτάμε για το σχολείο μας λέει ότι η κ. Βίκυ φωνάζει συνέχεια στα πιο μεγάλα παιδιά, τα βάζει τιμωρίες και όταν συμβαίνει αυτό, ο ίδιος κλαίει.
Διαβάζοντας τις παραπάνω σελίδες, η ανησυχία μας κορυφώνεται και προτείνουμε την απομάκρυνση της νηπιαγωγού από το σχολείο μας.
Οι γονείς,Ντεντάκης Ιωάννης – Κουκουλά Γρηγορία
—————————————————————————————————————–
Φόβος και απομόνωση
Είμαστε γονείς του Δημήτρη. Ο γιος μας φοιτά στο προνήπιο του νηπιαγωγείου Γραμβούσας. Από τις αρχές ως τώρα το παιδί λέει στο σπίτι ότι η κ. Βίκυ είναι κακιά, φωνάζει και βάζει τιμωρίες. Φοβάται να πάει νωρίτερα στο σχολείο και ζητάει να πηγαίνει με το σχολικό για να μπει με όλα τα υπόλοιπα παιδιά, για να μη μείνει μόνος μαζί της. Το παιδί χαρακτηριστικά λέει ‘’Σε παρακαλώ μη με βάλεις τιμωρία όπως η κυρία.’’ ‘’Η κυρία με βάζει τιμωρία και λέει να μείνω εκεί όσο αντέχω. Να βλέπω από το παράθυρο και να μη γυρίζω το κεφάλι’’. Το παιδί μας πέρυσι ήθελε πάρα πολύ να πηγαίνει στο σχολείο και ουδέποτε παραπονέθηκε για κάτι, ενώ φέτος απευθυνόμενος στον αδερφό του που πηγαίνει παιδικό σταθμό του λέει ‘’Τυχερέ εσύ έχεις την καλύτερη κυρία, που σε αγαπάει, ενώ εγώ έχω την πιο κακιά. Μας μαλώνει συνεχώς! Μακάρι να είχα τη δικιά σου’’.
Μετά που ενημερωθήκαμε και από τον Χριστοφοράκη Χαράλαμπο για τα δικά τους θέματα και συζητώντας με τους υπόλοιπους γονείς, ανησυχούμε πολύ και ζητάμε την απομάκρυνση της νηπιαγωγού από το σχολείο μας.
Οι γονείς, Βαρουχάκης Γεώργιος – Etleva Cela
«Δε θέλω να μου φωνάζεις εμένα»
————————————————————————————————————-
Τα παιδιά μας, ο Νίκος και ο Γιώργος φοιτούν στο νηπιαγωγείο Γραμβούσας, στο νήπιο και προνήπιο αντίστοιχα. Μας αναφέρουν συχνά για την ένταση στο σχολείο, ενώ η αρχή έγινε όταν η κ. Βίκυ τους έβαλε τιμωρία μαζί με τα άλλα παιδιά να μη βγουν διάλειμμα, να κοιτάνε στο παράθυρο, και ανέφεραν χαρακτηριστικά ότι αναγκάστηκε ο συμμαθητής τους Χρήστος να βγει από το παράθυρο για να τους ανοίξει την πόρτα έτσι ώστε να βγουν και αυτοί από την τιμωρία.
Ο Νίκος ερχόταν εκνευρισμένος και δεν ανεχόταν οποιαδήποτε οριοθέτηση από εμάς, εκφράζοντας ένταση και χαρακτηριστικά είπε: “Η κυρία μου φωνάζει έτσι δυνατά και εγώ της λέω δε θέλω να μου φωνάζεις εμένα!” Όταν έκανα συζήτηση μαζί τους για το σχολείο, είδα ότι δεν αναφέρουν καμία εργασία ή δραστηριότητα που έκαναν εκτός από μία μέρα που είπαν για ένα τραγουδάκι που τους έκανε κάποια άλλη κυρία . Αντιθέτως αναφέρουν τιμωρίες, φωνές και ένταση.
Μαθαίνοντας τα παραπάνω και διαβάζοντας τις καταθέσεις των άλλων γονέων ανησυχούμε ιδιαιτέρως και ζητάμε την απομάκρυνση της κ.Βίκυς από το σχολείο.
Οι γονείς, Μαργαριτάκης Γεώργιος – Παταγάκη Βασιλική
Εσωστρέφεια
Είμαι μητέρα του Γιώργου που φοιτά στο Νηπιαγωγείο Γραμβούσας και μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά προβληματισμένη και ενοχλημένη με όλα τα παραπάνω που διαβάσαμε ότι συμβαίνουν. Έχουν γίνει αλλαγές στο σπίτι μας με τον ερχομό ενός νέου παιδιού και δεν μπορώ να διακρίνω αν οι αλλαγές στη συμπεριφορά του γιου μου οφείλονται σε αυτό ή σε όλα αυτά που ακούω από άλλους γονείς και μου επιβεβαιώνει και ο γιος μου. Ο ίδιος μου λέει για τις τιμωρίες . Δεν μου αναφέρει κάποιο προσωπικό πρόβλημα με την κυρία. Σε ερώτησή μου τι κάνουν στο σχολείο μου απαντάει ότι ο καθένας κάνει ότι θέλει αρκεί να μην ενοχλεί. Μιλώντας και με άλλους γονείς και με έντονη την ανησυχία τη δική μου και του συζύγου μου ζητάμε την απομάκρυνση της νηπιαγωγού από το σχολείο.
Οι γονείς, Νεμπαυλάκης Μανώλης – Κατερουδάκη Κατερίνα
—————————————————————————————————————–
Επιθετική συμπεριφορά
Είμαστε γονείς ενός παιδιού που φοιτά στο νηπιαγωγείο Γραμβούσας, της Μαρίας και έχουμε να δηλώσουμε τα εξής:
Ενώ το παιδί μας τις 3 πρώτες μέρες έδειχνε χαρούμενο και ενθουσιασμένο, την 4η μέρα άρχισε να φανερώνει έναν εκνευρισμό και μία επιθετική συμπεριφορά απέναντί μας. Τις επόμενες μέρες η κόρη μας δεν ήθελε να μπει στη διαδικασία να προετοιμαστεί για το σχολείο κι εμείς προσπαθώντας με διάφορους τρόπους καταφέραμε να την μεταπείσουμε. Πλησιάζοντας στο χώρο τα κλάματα της μικρής γινόταν ολοένα και πιο έντονα. Αφού κατεβήκαμε από το αμάξι, πήγαμε στην κ. Βίκυ και προσπάθησα να τη συμβουλευτώ για το πώς θα αντιμετωπίσουμε αυτή την κατάσταση. Εκείνη το μόνο που μου είπε είναι ότι το παιδί δεν έχει “απογαλακτιστεί” ακόμα και ότι καλό θα ήταν να πηγαινοέρχεται και εκείνη με το σχολικό λεωφορείο για να μη γίνεται αυτό κάθε μέρα. Έτσι εφαρμόσαμε την τακτική που μας πρότεινε η εκπαιδευτικός από την επόμενη μέρα.
Ωστόσο η κάθε προσπάθεια που κάναμε να τη ρωτήσουμε πως περνάει στο σχολείο ποτέ δεν ανέφερε το όνομά της κ. Βίκυς , αντιθέτως μιλούσε με ενθουσιασμό και ονομαστικά για την κ. Χρυσή και τη δασκάλα των Αγγλικών. Συγκεκριμένα μου ανέφερε ότι η κυρία ποτέ δεν τους έβαζε τραγουδάκια , αλλά μόνο φώναζε και έβαζε τα αγόρια τιμωρίες, στερώντας τους πολλές φορές ακόμα και το διάλειμμα. Η ανησυχία μας ήταν έντονη ωστόσο δε θέλαμε να παρέμβουμε στις εκπαιδευτικές μεθόδους της κ.Βίκυς.
Μία μέρα, όταν το παιδί μας σχόλασε, μας είπε έντρομο ότι ένα παιδάκι άνοιξε την πόρτα και βγήκε εκτός σχολείου, στο δρόμο, με αποτέλεσμα να κινδυνεύσει η ζωή του. Αυτό το περιστατικό μας θορύβησε αρκετά.
Σύμφωνα λοιπόν με όλα τα παραπάνω και διαβάζοντας τις μαρτυρίες των άλλων γονέων, έχουμε αμφιβολίες για την καταλληλότητα του συγκεκριμένου περιβάλλοντος και ζητάμε την άμεση αντιμετώπιση της κατάστασης με την απομάκρυνση της συγκεκριμένης εκπαιδευτικού.
Οι γονείς, Βεστάκης Νικόλαος – Λεκοτονετάκη Γεωργία
Αδυναμία έκφρασης
Είμαστε γονείς της Δώρας που κάνει επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο της Γραμβούσας με παράλληλη στήριξη. Το παιδί μας επικοινωνεί πλήρως αλλά δε μπορεί να εκφραστεί απόλυτα σωστά λεκτικά. Εκφράζει όμως μία ένταση, μια επιθετική συμπεριφορά σε μεγάλο βαθμό όλο το απόγευμα και είναι πολύ αναστατωμένη. Επίσης δεν πηγαίνει με χαρά στο σχολείο όπως τα δυο προηγούμενα χρόνια αλλά αρκετές μέρες λέει ότι δε θέλει να πάει. Όταν τη ρωτάω λέει ότι η κυρία Χρυσή είναι καλή ενώ για την κ. Βίκυ δεν απαντάει. Ανησυχούμε για αυτά που διαβάσαμε και συζητήσαμε με άλλους γονείς και βιώνει το παιδί μας σε αυτό το περιβάλλον με τόση ένταση και καυγάδες και ζητάμε και εμείς την απομάκρυνση της εκπαιδευτικού από το σχολείο.
Οι γονείς, Τσακαλίδης Κωνσταντίνος – Ασλανίδη Εκατερινα
Ο Αλκαίος
Είμαστε γονείς του Αλκαίου που φοιτά στο προνήπιο Γραμβούσας. Το παιδί μας δεν μπορεί να μας πει αναλυτικά τι συμβαίνει στο σχολείο όμως τελευταία τον βλέπουμε πολύ ανήσυχο και εκνευρισμένο τα απογεύματα. Διαβάζοντας τα παραπάνω ανησυχούμε πολύ και ζητάμε να απομακρυνθεί η κ.Βίκυ από το σχολείο.
——————————————————————————————————
Η Αγγελική
Είμαστε γονείς της Αγγελικής που φοιτά στο νηπιαγωγείο Γραμβούσας. Το παιδί μας από την πρώτη βδομάδα που ξεκίνησε το σχολείο εμφάνισε μια νευρικότητα, μια έντονη γκρίνια και επιθετική συμπεριφορά στο σπίτι χωρίς να μπορούμε να καταλάβουμε το γιατί.
Πατέρας: Επισκέφθηκα το σχολείο από τη 2η μέρα να ζητήσω να βοηθούν το παιδί κάποιες φορές όταν χρειάζεται βοήθεια με την τουαλέτα ή το φαγητό, διότι δεν είναι εντελώς αυτόνομο και είναι πολύ κλειστή σαν χαρακτήρας και δε θα το πει. Αντί αυτού όταν χρειάστηκε να το βοηθήσουν να βρει το μπολάκι του φαγητού ή να το ανοίξει αυτό δεν έγινε, με αποτέλεσμα να μείνει το παιδί νηστικό μέχρι να γυρίσει στο σπίτι (!). Επίσης μια μέρα παραλάβαμε το παιδί το οποίο κρατούσε το παντελόνι του ανοιχτό γιατί η κ. Βίκυ δεν μπορούσε να το βοηθήσει να το κουμπώσει και δε γνωρίζουμε πόσες ώρες ήταν έτσι. Επίσης άλλη μέρα ήταν το παιδί μας κρυμμένο γιατί δε τη βοήθησε η κυρία να πάει τουαλέτα χωρίς επίσης να γνωρίζουμε πόση ώρα ήταν έτσι.
Ανησυχούμε πολύ για την Αγγελική γιατί δεν εκφράζεται με άνεση και δεν μεταφέρει με λόγια τι της συμβαίνει. Δεν είμαστε ευχαριστημένοι με την κ. Βίκυ, αντιθέτως πιστεύουμε ότι έχει άσχημη συμπεριφορά και τα παιδιά τρομοκρατούνται.
Οι γονείς, Vogka Valter
——————————————————————————————
«Έχουμε θορυβηθεί»
Είμαστε γονείς του Γιάννη που φοιτά στο προνήπιο του νηπιαγωγείου Γραμβούσας. Το παιδί μας γενικά δε μεταφέρει γεγονότα που συμβαίνουν στο σχολικό πλαίσιο. Έτσι και φέτος δεν μας έχει μεταφέρει κάποιο γεγονός. Η αλήθεια όμως είναι ότι έχουμε θορυβηθεί από όλα αυτά που έχουν μεταφέρει τα άλλα παιδιά στους γονείς τους και διαβάζοντας τα παραπάνω ανησυχήσαμε ιδιαιτέρως και ζητάμε και εμείς την απομάκρυνση της νηπιαγωγού από το σχολείο.
Οι γονείς, Διάκονος Εμμανουήλ Κυριακάκης – Δέσποινα Σαριδάκη
Είμαστε γονείς του Κωνσταντίνου Κ. που φοιτά στο νηπιαγωγείο Γραμβούσας. Είμαστε αναστατωμένοι και έχουμε θορυβηθεί αρκετά από αυτά που διαβάζουμε από τους άλλους γονείς και ενώ το παιδί μας δεν μπορεί να μεταφέρει κάτι στο σπίτι, αυτό μας ανησυχεί ακόμα περισσότερο για αυτά που συμβαίνουν και ζητάμε την απομάκρυνση της νηπιαγωγού από το σχολείο.
Οι γονείς, Καστανοπουλάκης Νίκος – Τσαγράκη Στέλλα
Είμαστε γονείς της Ειρήνης Μ. που φοιτά στο νηπιαγωγείο Γραμβούσας, στο τμήμα του προνηπίου. Έχουμε ανησυχήσει ιδιαιτέρως διαβάζοντας τα παραπάνω από τους άλλους γονείς και συζητώντας μαζί τους. Ζητάμε ένα ασφαλές κ υγιές σχολικό περιβάλλον για το παιδί μας και αφού αυτό δεν μπορεί να υπάρξει με τη συγκεκριμένη εκπαιδευτικό, ζητάμε την απομάκρυνσή της από το σχολείο.
Οι υπογραφές
Το biskotto.gr αποκαλύπτει τόσο το έγγραφο διαμαρτυρίας, όσο και τις υπογραφές των γονέων που ζητούν την απομάκρυνση της νηπιαγωγού. Δείτε παρακάτω: