Το τμήμα της Εθνικής από Χανιά προς Κίσαμο δεν συμπεριλήφθηκε στη μελέτη του νέου ΒΟΑΚ από τους μελετητές (μέτρησαν τη κυκλοφορία το Φεβρουάριο(!) και τους πολιτικούς (Περιφέρεια Κρήτης κλπ, που δίνουν την εντολή).

Δεν τους ενδιέφερε η ανάπτυξη της Κισάμου.

Την αφήνουν μάλλον για αργότερα!

Αυτή είναι η κατάσταση σήμερα. Ο ΒΟΑΚ στο τμήμα Χανιά-Κόμβος Πλατανιά είναι κλειστός από τις 2/1/2019.

Η ταλαιπωρία αυτών που κινούνται από και προς τη Κίσαμο είναι μεγάλη.

Η Περιφέρεια ρίχνει τις ευθύνες στο υπουργείο αντί να απαιτήσει την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος. Τμήμα του ΒΟΑΚ στα Πλακάλωνα έχει ήδη μια επικίνδυνη καθίζηση στο ρεύμα προς τα Χανιά (για πολλοστή φορά). Μέχρι σήμερα γίνεται προσθήκη ασφάλτου την ύστατη στιγμή.

Είναι το τμήμα του ΒΟΑΚ χωρίς καμιά δενδροφύτευση.

Και είναι απορίας άξιον το ότι δεν υπάρχει καμιά αντίδραση από το δήμο Κισάμου και τους άλλους φορείς της Κισάμου.

Μάλλον δεν θέλουν να “ενοχλήσουν” κάποιους, μιας και έρχονται εκλογές. Δεν τους ενδιαφέρει μάλλον η Κίσαμος.

Ευτυχώς, η αντίδραση ήλθε από τον Σεβ. Μητροπολίτη Κισάμου κκ. Αμφιλόχιο, αφού το ποτήρι ξεχείλισε.

Καμιά κουβέντα για το λιμάνι της Κισάμου (“πύλη” εισόδου της Κρήτης για το διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών) και την παράκαμψη της πόλης, που μαζί με τον ΒΟΑΚ θα άλλαζαν την δυναμική ανάπτυξης της περιοχής.

Η “περιθωριοποίηση” δυστυχώς της Κισάμου συνεχίζεται …. 

Μοιραστείτε την είδηση

Κωνσταντίνος Σ. Χαρτζουλάκης

Γεωπόνος - Ερευνητής

Κωνσταντίνος Σ. Χαρτζουλάκης έχει δημοσιεύσει 6 άρθρα. Δείτε όλα τα άρθρα του συντάκτη Κωνσταντίνος Σ. Χαρτζουλάκης