νέαπρωτοσέλιδο ΒΤουρισμός

310.000 € για Twitter και AccuWeather | τουριστική προβολή ΕΟΤ

Εγκρίθηκε το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής του ΕΟΤ, συνολικού ποσού 310.000 ευρώ, στο διεθνές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Twitter και στη διεθνή διαδικτυακή πλατφόρμα/εφαρμογή μετεωρολογικών προβλέψεων AccuWeather, μέσω της εταιρείας Httpool Hellas M.IKE.

Αναλυτικότερα

1) Twitter

Στο Twitter υπάρχουν 31,8 εκατομμύρια Tweets σχετικά με τον Τουρισμό (#Travel), αλλά και εκατομμύρια ακόμα για διακοπές και δημοφιλή ξενοδοχεία.

Ειδικότερα για το έτος 2019, οι ενεργοί χρήστες του Twitter παγκοσμίως υπολογίζονται σε 330 εκ., με πάνω από το 1/3 εξ αυτών (περίπου 139 εκ.) να το χρησιμοποιούν καθημερινά, με το 80% αυτών των ενεργών χρηστών να συνδέονται στην εφαρμογή από κινητά και να συνομιλούν με περίπου 500 εκατ. tweets ημερησίως.

H Httpool Hellas προτείνει την ακόλουθη διαφημιστική καμπάνια στο Twitter:

-Στόχοι καμπάνιας: Προώθηση της Ελλάδας ως προορισμού city break, ως προορισμού διακοπών ολόκληρο το χρόνο, αλλά και ως μοναδικού προορισμού sea and sun για τις καλοκαιρινές διακοπές.

-Κοινά-στόχοι: ΗΒ, Γαλλία, Γερμανία, Σουηδία, Πολωνία. Ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται περισσότερο να «διασκεδάσουν», να αποκτήσουν «νέες εμπειρίες» και να «μάθουν» κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Ταξιδεύουν είτε με τις οικογένειές τους (social tourism), είτε για επαγγελματικούς λόγους (business tourism), είτε από πολιτιστικό ενδιαφέρον (culture tourism-city breaks), είτε γιατί είναι λάτρεις της φύσης (nature/seaside tourism).

-Μέσα προβολής: Διαφημιστική προβολή μέσω video, ως το πιο αποτελεσματικό μέσο επικοινωνίας στο Twitter (έναντι gifs και images), για mobile, tablet και desktop, με προβλεπόμενο αριθμό views ανά αγορά-στόχο.

Η προβολή αφορά στις αγορές-στόχους:

-Ην. Βασίλειο: με εκτίμηση 2.300.000 video views

Κόστος καμπάνιας: 115.000 ευρώ  

-Γαλλία: με εκτίμηση 900.000 video views

Κόστος καμπάνιας: 45.000 ευρώ  

-Γερμανία: με εκτίμηση 600.000 video views

Κόστος καμπάνιας: 30.000 ευρώ  

-Σουηδία: με εκτίμηση 100.000 video views

Κόστος καμπάνιας: 5.000 ευρώ  

-Πολωνία: με εκτίμηση 100.000 video views

Κόστος καμπάνιας: 5.000 ευρώ  

Χρονικό διάστημα καμπάνιας: 3 μήνες, μεταξύ Ιανουαρίου-Μαΐου 2020

Συνολικό Κόστος καμπάνιας: 200.000€ πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι 248.000 ευρώ  

Η εξόφληση του συνολικού ποσού συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, θα γίνει στην εταιρία “Httpool Hellas” που εδρεύει στην Ελλάδα και είναι ο επίσημος εκπρόσωπος της TWITTER.

2) AccuWeather

Το AccuWeather βοηθάει περίπου 1,5 δισεκατομμύριο ανθρώπους καθημερινά να ενημερωθούν για τον καιρό και να οργανώσουν έτσι τις δραστηριότητες της μέρας τους, με τις αναζητήσεις να υπολογίζονται σε 40 δισεκατομμύρια ημερησίως, κυρίως μέσω της εφαρμογής σε κινητά, tablets και άλλες «έξυπνες» συσκευές, αλλά και μέσω της ιστοσελίδας AccuWeather.com. Επιπλέον, η AccuWeather παράγει και διανέμει μετεωρολογικό περιεχόμενο και videos για πάνω από 180.000 συνεργαζόμενες ιστοσελίδες, 100 διεθνείς τηλεοπτικούς σταθμούς, 800 ραδιοφωνικούς σταθμούς και 700 εφημερίδες παγκοσμίως. Μεταξύ των καινοτόμων και βραβευμένων δωρεάν υπηρεσιών που παρέχει η AccuWeather σε ιδιώτες και επιχειρήσεις είναι οι MinuteCast®, Minute by Minute™ και Superior Accuracy™, σε 1,5 δισεκατομμύριο φορητές συσκευές (κινητά, tablets κ.λπ.) και σε πάνω από 100 γλώσσες και διαλέκτους παγκοσμίως. Υπολογίζεται ότι στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη υπήρξε αύξηση 160% στις μετεωρολογικές αναζητήσεις τα τελευταία δύο χρόνια, με το 75% των Γερμανών για παράδειγμα να επισκέπτεται καθημερινά ιστοσελίδες και εφαρμογές μετεωρολογικού περιεχομένου.

H Httpool Hellas προτείνει την ακόλουθη διαφημιστική καμπάνια στο AccuWeather:

-Στόχοι καμπάνιας: Προώθηση της Ελλάδας ως προορισμού city break, ως προορισμού διακοπών ολόκληρο το χρόνο, αλλά και ως μοναδικού προορισμού sea and sun για τις καλοκαιρινές διακοπές.

-Κοινά-στόχοι: ΗΒ & Γερμανία.

-Μέσα Προβολής: Διαφημιστική προβολή μέσω video (cross-platform video pre-roll) και εικόνας (consistent image across screen), για mobile, tablet και desktop, με προβλεπόμενο αριθμό views ανά αγορά-στόχο.

-Η προβολή αφορά στις αγορές-στόχους, ως εξής: 

Βίντεο (ΗΒ & Γερμανία):

Με εκτίμηση για 700.000 views

Κόστος καμπάνιας: 35.000 ευρώ

Ιmage (ΗΒ & Γερμανία):

Με εκτίμηση για 3.333.333 impressions

Κόστος καμπάνιας: 15.000 ευρώ  

Χρονικό διάστημα καμπάνιας: 3 μήνες, μεταξύ Ιανουαρίου-Μαΐου 2020

Συνολικό Κόστος καμπάνιας: 50.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι 62.000 ευρώ.  

Η εξόφληση του συνολικού ποσού, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, θα γίνει στην εταιρία Httpool Hellas που εδρεύει στην Ελλάδα και είναι ο επίσημος εκπρόσωπος της AccuWeather.

Μοιραστείτε την είδηση

Χρηστάλλα Κακαβελάκη

biskotto.gr