Ατζέντα ΕΟΤ για το «Έτος Ελληνικού Τουρισμού» 2020 | στρατηγικές
Για την προστασία και την ενίσχυση της θετικής εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό, παρουσίασε στρατηγικές η Πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου κατά την 1η συνεδρίαση του νέου Δ.Σ, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη.
Oι τρεις τομείς στους οποίους θεμελιώνεται η «ενιαία ατζέντα» προβολής της Ελλάδας είναι:
- Αειφόρος ανάπτυξη
- Καινοτόμες τεχνολογικές δυνατότητες
- Εξειδίκευση ανά Περιφέρεια
Μεταξύ άλλων, τόνισε την αναγκαιότητα αύξησης των εσόδων ανά επισκέπτη. Η αύξηση αυτή θα προκύψει με παρεμβάσεις και εκσυγχρονισμό τόσο των υπηρεσιών όσο και των τουριστικών προϊόντων, με την προώθηση πολιτισμού, κουλτούρας, αθλητικών διοργανώσεων με διεθνή υπόσταση των 13 Περιφερειών, αλλά και με την ανάλογη οικολογική συνείδησης.
Τέλος, η Πρόεδρος τόνισε τη συμβολή σ’ αυτήν την προσπάθεια προώθησης των πολιτών και των επιχειρηματιών, θέτοντας ιδέες και πρακτικές που μπορούν να αξιοποιηθούν από τον οργανισμό.