ΕΛΤΑ | αυστηρά μέτρα προστασίας στην εξυπηρέτηση
Επιπλέον μέτρα και πιο αυστηρά, για την προστασία των εργαζομένων και όσων επισκέπτονται τα καταστήματα, λαμβάνουν από σήμερα 16 Μαρτίου τα Ελληνικά Ταχυδρομεία.
Αναλυτικότερα, η νέα πολιτική των ΕΛΤΑ
-η είσοδος των πελατών στα ταχυδρομικά καταστήματα θα γίνεται τμηματικά, ανάλογα με τα τετραγωνικά μέτρα του χώρου (ένας πελάτης κάθε 10τμ) με μέγιστο αριθμό πελατών σε αναμονή, τα 3 άτομα. Οι υπόλοιποι πελάτες θα πρέπει να περιμένουν υποχρεωτικά την σειρά τους εκτός του χώρου του καταστήματος
-οι παραδόσεις συστημένων, μικροδεμάτων και δεμάτων, οι εισπράξεις αντικαταβολής, οι πληρωμές συντάξεων και επιδομάτων και όλες οι συναλλαγές με τους ταχυδρόμους και τους διανομείς του ομίλου ΕΛΤΑ θα πραγματοποιούνται στην είσοδο του κτηρίου του παραλήπτη (κατοικίας ή επαγγελματικού χώρου), σε ανοικτό χώρο, τηρώντας την απαραίτητη απόσταση του ενός μέτρου, ενώ για την υπογραφή θα χρησιμοποιούνται τα μέσα (στυλό) του πελάτη.
Υπενθυμίζουμε ότι προκειμένου να διευκολύνουν τους πελάτες τους να αποφύγουν τις μετακινήσεις τους, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία επέκτειναν τον χρόνο παραμονής των ανεπίδοτων ταχυδρομικών αντικειμένων (συστημένων επιστολών και δεμάτων) στα ταχυδρομικά καταστήματα, μέχρι νεωτέρας.
Επιπλέον, έχουν ήδη ξεκινήσει απολυμάνσεις από εξειδικευμένα συνεργεία σε όλα τα καταστήματα και τους χώρους εργασίας, ενώ θα απολυμανθεί σταδιακά και ο στόλος των οχημάτων.