Ηλεκτρονικό και τηλεφωνικό ραντεβού στη ΔΕΗ | επέκταση σε 10 επιπλέον καταστήματα
Την επέκταση της δυνατότητας εξυπηρέτησης των καταναλωτών με ραντεβού προκειμένου να εξυπηρετηθούν την ώρα που προτιμούν, χωρίς αναμονή, σε άλλα δέκα καταστήματα, ανακοίνωσε η ΔΕΗ.
Από χθες λοιπόν, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού στα παρακάτω υποκαταστήματα της Επιχείρησης:
- Καλλιθέα (Ελ. Βενιζέλου 231-233)
- Πειραιά (Αγ. Ελευθερίου 114 – Καμίνια)
- Περιστέρι (Π. Μελά 8)
- Κηφισιά (Λ. Κηφισίας 197 και Αναβρύτων)
- Δυτικής Θεσσαλονίκης (26ης Οκτωβρίου 28)
- Βόλου (Λαρίσης 96 και Τζαβέλα)
- Λάρισας (Καρδίτσης 99 και Αμοργού)
- Λαμίας (2ο χλμ Ν.Ε.Ο. Λαμίας-Αθηνών)
- Καλαμάτας (Αρτέμιδος 28) και Ηρακλείου (Ελ. Βενιζέλου 14)
Η υπηρεσία εφαρμόζεται εξ αρχής, στα κεντρικά καταστήματα Αθήνας, Ομόνοιας και Κεντρικής Θεσσαλονίκης.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κλείσουν το ραντεβού με τους εξής τρόπους:
Μέσα από τη σελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr → https://appointment.dei.gr/ ή
Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770 το οποίο λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο από τις 7.00 το πρωί έως τις 21:00.