Ομάδα εργασίας branding | στόχοι Υπ. Τουρισμού
Τη σύσταση ομάδας εργασίας branding υπό Στηβ Βρανάκη, με τη συμμετοχή της Ιωάννα ςΔρέττα, CEO της Marketing Greece, της Ειρήνης Αναστασιάδου, Ειδικής συμβούλου του Υπουργού Τουρισμού στον Τομέα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και της Ελευθερίας Φίλη, Προϊσταμένη του Τμήματος Οπτικοακουστικών Μέσων και Παραγωγών στη Διεύθυνση Τουριστικής Προβολής του ΕΟΤ, ανακοίνωσε το Υπουργείο Τουρισμού, στο πλαίσιο της υλοποίησης του στρατηγικού σχεδίου για την καλύτερη διαφήμιση και προβολή της χώρας στο εξωτερικό.
Ο Στηβ Βρανάκης, για πολλά χρόνια ήταν επικεφαλής του Δημιουργικού Εργαστηρίου της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.
Την εποπτεία της ομάδας θα αναλάβει ο Χάρης, με στόχους την στρατηγική τοποθέτηση του brand της χώρας μας σε διεθνές επίπεδο (brand positioning), με πυλώνες το όραμα και την αποστολή (vision & mission) και την πρωτοβουλία επανατοποθέτησης του brand της χώρας σε ευρύτερο πλαίσιο υπό την ευθύνη του Υπουργείου Εξωτερικών.
Τέλος, στις αρμοδιότητες της Ομάδας Εργασίας περιλαμβάνονται και βραχυπρόθεσμες ενέργειες ανανέωσης του branding για τον ελληνικό τουρισμό, όπως το νέο εκθεσιακό περίπτερο του ΕΟΤ και η ανανέωση του ιστότοπου www.visitgreece.gr, οι οποίες και θα τεθούν για αξιολόγηση και επαναπροσδιορισμόυ.