νέαπρωτοσέλιδο ΓΤουρισμός

Οι ισχυρότερες τάσεις ταξιδιών για το 2020 | έρευνα Skift

Όλους τους τύπους των Αμερικανών ταξιδιωτών για το 2019, μελέτησε η έρευνα της Skift και μας παρουσιάζει τις ισχυρότερες τάσεις που θα φέρει το 2020.

Ο γαστροτουρισμός είναι κάτι περισσότερο από μια τάση

Οι τοπικές εμπειρίες όπως ο γαστροτουρισμός συνέχισαν να κυριαρχούν και  το 2019. Σύμφωνα με τη έρευνα της Skift σχεδόν κάθε ερωτώμενος δήλωσε ότι έχει συμμετάσχει σε μια εμπειρία που σχετίζεται με το φαγητό ή το ποσό στα ταξίδια του.

Μεταμορφωτικές εμπειρίες αναζητούν στα ταξίδια τους οι Αμερικανοί

Τα αποτελέσματα του 2019 της Έρευνας Βιώσιμων Ταξιδιωτών των Η.Π.Α. αποκάλυψαν ότι οι ταξιδιώτες προσελκύονται περισσότερο από ταξίδια περιπέτειας από ό,τι στο παρελθόν. Επίσης έχουν αυξημένη προτίμηση για μοναδικές και μεταμορφωτικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Οι ταξιδιώτες ψάχνουν συγκεκριμένα για εμπειρίες που θα τους δώσουν νέες προοπτικές στον κόσμο. Στο ίδιο πνεύμα, περισσότεροι ταξιδιώτες το 2019 διέμειναν σε καταλύματα Airbnb.

Οι super εύποροι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο για την πολυτέλεια παρά για το περιβάλλον

Οι εύποροι ταξιδιώτες των ΗΠΑ είναι μια σύνθετη ομάδα που αλλάζει διαρκώς. Η φετινή έρευνα της Skift διαίρεσε τους εύπορους Αμερικανούς ταξιδιώτες σε μικρότερες εισοδηματικά ομάδες, εξάγοντας σημαντικά συμπεράσματα.

Οι πολύ εύποροι ταξιδιώτες μπορεί να ενδιαφέρονται περισσότερο για την πολυτέλεια.  Επίσης ενδιαφέρονται ελάχιστα για τη βελτίωση του περιβάλλοντος μέσω των αποφάσεων ταξιδιού τους. Αυτό σε σύγκριση με τους ελαφρώς λιγότερο εύπορους συνομηλίκους τους. Παρόλο που διαθέτουν περισσότερα χρήματα, είναι λιγότερο πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να χρησιμοποιήσουν πιο υπεύθυνες περιβαλλοντικά εταιρείες.

Η χώρα προέλευσης των millennials  και Gen Z ταξιδιωτών είναι πιο ενδεικτική από την ηλικία τους.

Οι millennials και οι Gen Z ταξιδιώτες από την Κίνα και την Ινδία τείνουν να ξεχωρίζουν από τους αντίστοιχους στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστραλία. Είναι πιο άπληστοι ταξιδιώτες, λιγότερο συνειδητοποιημένοι στον προϋπολογισμό που διαθέτουν και ενδιαφέρονται περισσότερο για την τεχνολογία και τα κινητά.

Μοιραστείτε την είδηση

Χρηστάλλα Κακαβελάκη

biskotto.gr