Οι προτιμήσεις των υπέρμαχων του γαστρονομικού τουρισμού | έρευνα
Περισσότερες πιθανότητες από άλλους ταξιδιώτες να επισκεφθούν ιστορικά και πολιτιστικά αξιοθέατα, να ψωνίσουν και να κάνουν εκδρομές έχουν οι υπέρμαχοι του γαστρονομικού τουρισμού, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της World Food Travel Association (WFTA).
Είναι επίσης πολύ πιο πιθανό να παρακολουθήσουν ένα ζωντανό μουσικό φεστιβάλ ή συναυλία, αθλητικές εκδηλώσεις και τις τέχνες του θεάματος, ενώ το 45% έχει φάει πρόσφατα σε ένα καλό εστιατόριο, σε ένα τροχόσπιτο, ή σε ένα υπαίθριο εστιατόριο.
Οι λάτρεις του γαστρονομικού τουρισμού συρρέουν σε φεστιβάλ επειδή θέλουν να δοκιμάσουν νέα πράγματα.
Όσο για τους millennials είναι πιο πιθανό από τις μεγαλύτερες ηλικίες να παρακολουθήσουν φεστιβάλ τροφίμων, μαθήματα μαγειρικής και να συμμετάσχουν σε περιηγήσεις τροφίμων / ποτών ενώ ταξιδεύουν.
- Το 31% των Millennials θα συμμετάσχει σε ένα φεστιβάλ τροφίμων, έναντι 15% των Boomers και 24% των μελών της ομάδας Generation X.
- Οι Millennials είναι πιθανότερο να ενσωματώσουν τα μαθήματα μαγειρικής στη ζωή τους (13%) από ότι οι Baby Boomers (4%) και Generation X (9%).
- Το 33% των γαστρονομικών ταξιδιωτών παρέστησαν σε ένα φεστιβάλ τροφίμων (σε σύγκριση με το 17% των μη γαστρονομικών ταξιδιωτών),
- Το 28% των γαστρονομικών ταξιδιωτών παρακολούθησαν ένα φεστιβάλ μπύρας (έναντι 14% των μη γαστρονομικών).
Επιπλέον , σύμφωνα με τη μελέτη, οι ταξιδιώτες μαγειρικής μπορούν να είναι πιο προσοδοφόροι πελάτες για ταξιδιωτικούς συμβούλους.
- Οι Αμερικανοί γαστρονομικοί τουρίστες ξοδεύουν 30% περισσότερο ανά ημέρα σε ταξίδι από τους μη γαστρονομικούς ταξιδιώτες.
- Οι Καναδοί γαστρονομικοί τουρίστες δαπανούν 12% περισσότερο.
- Οι γαστρονομικοί τουρίστες ξοδεύουν 24% περισσότερο την ημέρα από τους άλλους ταξιδιώτες αναψυχής.