ΔΕΥΑΒΑ | ενημέρωση για μη παράδοση των λογαριασμών από τα ΕΛΤΑ
Η ΔΕΥΑΒΑ ενημερώνει τους καταναλωτές της ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα η ΔΕΥΑΒΑ έχει γίνει αποδέκτης παραπόνων, που αφορούν στη μη παράδοση από τα ΕΛΤΑ των λογαριασμών ύδρευσης- αποχέτευσης ή άρδευσης που εκδίδει η Επιχείρηση, η οποία έχει αναθέσει (στα ΕΛΤΑ) τη σύμβαση παράδοσης των λογαριασμών, έναντι αμοιβής.
Παρακαλούνται οι καταναλωτές, που δεν έχουν παραλάβει λογαριασμό ύδρευσης- αποχέτευσης ή άρδευσης το τελευταίο χρονικό διάστημα, να επικοινωνήσουν με το Γραφείο Καταναλωτών της ΔΕΥΑΒΑ (στα τηλέφωνα 28210-84014, 28210-84019), να το αναφέρουν ώστε να τούς αποσταλεί λογαριασμός απευθείας από τη ΔΕΥΑΒΑ. Διαφορετικά, να δηλώσουν (στο services@deyaba.gr) το e-mail τους για την άμεση αποστολή του λογαριασμού.