Εξυπηρέτηση καταναλωτών και Σχέδιο Έκτακτης Ανάγκης | ΔΕΥΑΧ
Η Διοίκηση της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Χανίων σε συνεργασία με το Δήμο Χανίων, με αίσθημα ευθύνης προς το προσωπικό και τους καταναλωτές της, υπενθυμίζει οτι οι λογαριασμοί μπορούν να εξοφλούνται μέσω του συστήματος e-banking, ενώ για άλλες υποθέσεις να επικοινωνούν με τη Δ.Ε.Υ.Α. Χανίων, είτε με email στη διεύθυνση info@deyach.gr, είτε τηλεφωνικά στα:
- Γραμματεία 28210 36220
- Βλάβες Δικτύων Ύδρευσης-Αποχέτευσης (εκτός ωραρίου εργασίας) 28210 44444
- Πληροφορίες Ύδρευσης: 28210 36280, 6, 7 – 88877
- Βλάβες Δικτύου Ύδρευσης :28210 36250,1
- Πληροφορίες Αποχέτευσης : 28210 36290,1,2
- Βλάβες Δικτύου Αποχέτευσης: 28210 36225
Επίσης, αναστέλλονται εκ νέου και μέχρι νεότερης ανακοίνωσης όλες οι διακοπές νερού για ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Παράλληλα, στα πλαίσια των πρόσφατων Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ), η Δ.Ε.Υ.Α.Χ. εκπόνησε Σχέδιο Έκτακτης Ανάγκης, που εγκρίθηκε με την 254/2020 απόφαση του Δ.Σ. της επιχείρησης. Σε αυτό παρουσιάζεται και αναλύεται η οργάνωση και τα έκτακτα μέτρα που εφαρμόζει η επιχείρηση εν μέσω της πανδημίας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η αδιάλειπτη 24ωρη λειτουργία των εγκαταστάσεων ύδρευσης και αποχέτευσης που διαχειρίζεται.
Τέλος, υπενθυμίζεται στους καταναλωτές ότι δεν απορρίπτουμε στο σύστημα αποχέτευσης υγρά απολυμαντικά χαρτομάντηλα και άλλα απορρίμματα, ώστε να συμβάλουμε όλοι στην αποφυγή βλαβών των αντλιοστασίων λυμάτων της Δ.Ε.Υ.Α. Χανίων.