ΒΟΑΚ: Αιχμές Σταθάκη μετά τις ανακοινώσεις Σπίρτζη
Με αιχμές και καυστικό ύφος κατά της προηγούμενης δημοτικής αρχής αλλά και συμβούλων της μειοψηφίας ο δήμαρχος Κισάμου τοποθετήθηκε στις ανακοινώσεις Σπίρτζη για τον ΒΟΑΚ: “Η συμβολή κάποιων για την υλοποίηση του ΒΟΑΚ στο τμήμα της Κισσάμου ήταν να πιέζουν για 8 χρόνια, μέχρι που έφτιαξαν για χάρη των υποστηρικτών τους το 2014, μια ακόμα ισόπεδη νόμιμη καρμανιόλα στο ύψος του Δραπανιά.
Όσον αφορά την παράκαμψη Κισσάμου, κάποιοι ούτε καν γνωρίζουν κατά πού πέφτει και όποιοι γνωρίζουν δεν την θέλουν, γιατί ‘’κόβει’’ χωράφια στη μέση…
Θα έρθει η ώρα αυτή του έργου, αντιδράτε- δεν αντιδράτε (υπογείως πάντα).
Σε ότι αφορά τους Δημοτικούς Συμβούλους που αναρωτιούνται δημόσια, είναι σίγουρο ότι θα συνεχίσουν να αναρωτιούνται και στη νέα τους θητεία, από την ίδια θέση που βρίσκονται τα τελευταία 10 έτη.
Δεν είναι τυχαίο.. είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως εφόσον διαβάζουν το προεκλογικό μας πρόγραμμα και δεν βλέπουν πόσα έχουν υλοποιηθεί”.
Εν τω μεταξύ την υπογραφή της τελικής χάραξης του νέου ΒΟΑΚ και των αξιολογήσεων
των συμμετοχών των κοινοπρακτικών σχημάτων, ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη τύπου που έδωσε στο μέγαρο Αντιπεριφέρειας Χανίων όπου τόνισε πως αναμένεται η τελική φάση του διαγωνισμού.
Στη διαγωνιστική διαδικασία θα συμμετέχουν 5 εταιρείες, ενώ αναμένεται η δημοπράτηση της Μελέτης Στρατηγικού Σxεδιασμού για όλο το οδικό δίκτυο της Κρήτης.
Σε ότι αφορά το τεχνικό μοντέλο, τόνισε πως είναι αναγκαίο να προχωρήσουν σε εργασίες που θα μπορεί ο αυτοκινητόδρομος να συντηρηθεί και να λειτουργεί σωστά, βάσει του φόρτου.
Σχετικά με το κομμάτι Χανιά – Κίσαμος, δήλωσε:
Για να μην υπάρξει καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του διαγωνισμού και επειδή το τμήμα αυτό δεν έχει καμία μελέτη, θα ενταχθεί ως τμήμα προαίρεσης όπως προβλέπεται στη διαγωνιστική διαδικασία, με σκοπό την ολοκλήρωση της μελέτης
Εντός του 2018 δημοπρατήθηκαν τα 2 έργα και υποβλήθηκαν συμμετοχές για κοινοπραξίες για τους διαγωνισμούς από Χανιά μέχρι Χερσόνησο και για τη σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) από τη Χερσόνησο έως τη Νεάπολη. Στην ίδια φάση, ξεκίνησαν οι μελέτες από Νεάπολη έως Αγ. Νικόλαο ώστε να δημοπρατηθεί το δημόσιο έργο.
Πρώτα βγήκε ο διαγωνισμός από Χανιά μέχρι Χερσόνησο με τη μέθοδο της παραχώρησης και έπειτα από Χερσόνησο έως Νεάπολη, με σπουδαία περιβαλλοντικά προβλήματα, ως ΣΔΙΤ και το υπόλοιπο έργο.
Οι πέντε κοινοπραξίες που ανταποκρίθηκαν στην προκήρυξη των δύο έργων και πληρούν τις προϋποθέσεις είναι:
Σύμβαση παραχώρησης Χανιά – Χερσόνησος
• ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις
• ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
• J&P ΑΒΑΞ
• Κοινοπραξία Μυτιληναίος – Acciona
• Vinci
Σύμβαση παραχώρησης Χερσόνησος – Νεάπολη
• ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις
• ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
• Κοινοπραξία J&P ΑΒΑΞ – Margeurite
• Κοινοπραξία Μυτιληναίος – Acciona
• Shikun Binui