1/10 οικογένειες «μπαίνει μέσα» κάθε μήνα | έρευνα ΣΕΛΠΕ
Αποκαλυπτική είναι η έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) σχετικά με τον τρόπο που οι Έλληνες διαχειρίζονται τα μηνιαία εισοδήματά τους.
Σύμφωνα με την έρευνα, τρία στα τέσσερα νοικοκυριά ξοδεύουν το 80% των μηνιαίων εισοδημάτων τους, μία στις δέκα οικογένειες ξοδεύει μηνιαίως πάνω από το 100% των εισοδημάτων της, κάτι που σημαίνει ότι αναγκάζονται να δανειστούν για να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες τους, ενώ πάνω από 6 στους 10 πολίτες αναζητούν προσφορές και εκπτώσεις για να κάνουν τις αγορές τους, λόγω των πενιχρών εισοδημάτων.
Πού δαπανούν τα εισοδήματά τους οι Έλληνες
Στο συμπέρασμα ότι το εισόδημα των περισσότερων νοικοκυριών εξανεμίζεται σε λογαριασμούς (25%), αγορές προϊόντων (25%), φόρους (19%) και στα ενοίκια(14%) καταλήγει η έρευνα του ΣΕΛΠΕ.

Ελάχιστοι αγοράζουν παιχνίδια και δώρα
Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα, το 41% του μηνιαίου εισοδήματος πάει σε τρόφιμα και ποτά, ενώ τα έπιπλα και τα παιχνίδια – είδη δώρων βρίσκονται στον «πάτο» της σχετικής λίστας, με ποσοστό μόλις 3%.

Με πενιχρά εισοδήματα «κυνηγούν» τις προσφορές
Επιπλέον, η έρευνα αποκαλύπτει ότι πάνω από έξι στους δέκα καταναλωτές (63%) «κυνηγούν» τις προσφορές και τις εκπτώσεις, για να προβούν σε αγορές. Λόγω των μειωμένων εισοδημάτων, οι καταναλωτές, σύμφωνα με τον ΣΕΛΠΕ, προβαίνουν σε ενδελεχή έρευνα αγοράς προτού γεμίσουν τα καλάθια τους, μέσα από το διαδίκτυο.

Να σημειωθεί, τέλος, ότι πέρα από την έρευνα αγοράς για τις τιμές, οι καταναλωτές δίνουν μεγάλη σημασία στη βαθμολογία ενός καταστήματος στα social media (38%) και στην επικοινωνία με ψηφιακά μέσα (36%).
