Η καμπάνια του ΕΒΕΧ για τον τουρισμό | CHANIA: AlwaysPure
Παρουσιάστηκε χθες από το ΕΒΕΧ, η νέα Διαφημιστική Εκστρατεία για την Προβολή της Υγειονομικής Ασφάλειας και της Ελκυστικότητας των Χανίων στην Ευρώπη και στην Ελλάδα.
Στρατηγικός στόχος η επικοινωνία σε 3.000.000 Ευρωπαίους και 300.000 Έλληνες ενεργούς ταξιδιώτες ότι η τουριστική αγορά των Χανίων είναι -όπως πάντοτε- υπέροχη, ανοιχτή και ασφαλής
Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Χανίων επέλεξε τους τάφους των Βενιζέλων, καθώς ο Ελευθέριος Βενιζέλος έθεσε τα θεμέλια της εξέλιξης του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ως ιδρυτής του πρώτου Δημόσιου Φορέα Προώθησης του Ελληνικού Τουρισμού, του πρόδρομου δηλαδή του σημερινού Ε.Ο.Τ.
Αντώνης Ροκάκης, Πρόεδρος Επιμελητηρίου Χανίων: «Η Κρήτη και ιδιαίτερα τα Χανιά αποτελούν μέχρι σήμερα έναν από τους πλέον «καθαρούς» υγειονομικά προορισμούς του πλανήτη. Μια στρατηγική ευκαιρία που δεν υπάρχει πλέον η πολυτέλεια να μείνει ανεκμετάλευτη από την επιχειρηματική μας κοινότητα απέναντι στο διεθνή και σκληρό ανταγωνισμό που διαρκώς εντείνεται και αποκτά χαρακτηριστικά οικονομικής επιβίωσης.Ενωμένοι και δουλεύοντας σκληρά θα επανακάμψουμε».
Αιχμή του δόρατος της διαφημιστικής εκστρατείας του Επιμελητηρίου Χανίων, CHANIA: AlwaysPure η παρουσίαση ενός εντυπωσιακού διαδικτυακού βίντεο, το οποίο με τις πιο πρόσφατες εικόνες, μετά την επανεκκίνηση της τουριστικής αγοράς, διαβεβαιώνει αποτελεσματικά τους ενδιαφερόμενους να ταξιδέψουν επισκέπτες ότι ο προορισμός των Χανίων είναι πιο όμορφος από ποτέ, αναδεικνύοντας και υπενθυμίζοντας τις μοναδικές παραλίες, τις ορεινές διαδρομές, το θρησκευτικό και πολιτιστικό πλούτο, συνδυαστικά με την πλούσια γαστρονομική παράδοση των Χανίων και τις υψηλού επίπεδου υποδομές φιλοξενίας και εστίασης.
Συνδυαστικά με την υπέροχη αυτή τουριστική εμπειρία, για πρώτη φορά, με διακριτικό αλλά καθαρό διαφημιστικό τρόπο θα προωθούνται στους προβληματισμένους δυνητικούς επισκέπτες και τα ήδη εφαρμοζόμενα και αξιόπιστα μέτρα ασφάλειας τα οποία προβλέπουν τα αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα της Ελληνικής πολιτείας και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (π.χ. μάσκες και γάντια προσωπικού, αποστάσεις στην εστίαση και στις παραλίες).
Υποστηρικτικά, οι νέες υψηλής αισθητικές σελίδες του Επιμελητηρίου Χανίων στα κοινωνικά δίκτυα, στο Facebook, στο Instagram και στο YouTube, θα προωθούν συνεχώς στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα στη διεθνή και εσωτερική Τουριστική αγορά εντυπωσιακές αλλά και «ασφαλείς» υγειονομικά εικόνες και μηνύματα από τον εξαιρετικό Πολιτισμό, τη Φύση, τη Διατροφή και τη Φιλοξενία του τόπου.
Έκπληξη της βραδιάς η παρουσιάστρια της διαφημιστικής εκστρατείας και αγαπημένη τραγουδίστρια, Μελίνα Ασλανίδου, η οποία σημείωσε «Επιτρέψτε μου να σας εξομολογηθώ ότι σήμερα, είναι μια ξεχωριστή ημέρα για ‘μένα γιατί έχω την ευκαιρία να προσφέρω κι εγώ στα Χανιά που αγαπώ και μετέτρεψα σε δεύτερο σπίτι μου πριν λίγα χρόνια. Τα Χανιά που έχουν αστείρευτη δύναμη να εμπνεύσουν και να γίνουν φιλόξενος προορισμός για κάθε ελεύθερο άνθρωπο της Τέχνης και του Πνεύματος. Σε αυτές τις τόσο δύσκολες στιγμές που περνάει η ανθρωπότητα και ο τόπος μας, έλαβα την τιμητική πρόσκληση από το Επιμελητήριο Χανίων να ενώσω μαζί σας, ως εθελόντρια, και τη δική μου φωνή για να στείλουμε ενωμένοι οι άνθρωποι της Φιλοξενίας και του Πολιτισμού ένα καθαρό και δυνατό μήνυμα – πρόσκληση προς κάθε υποψήφιο ταξιδιώτη, κάθε προβληματισμένο από την πανδημία επισκέπτη, στην Ευρώπη και στην υπόλοιπη Ελλάδα: CΗΑΝΙΑ, AlwaysPure».
Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χανίων, κος Αντώνης Ροκάκης, μεταξύ άλλων, στον χαιρετισμό του τόνισε για τη στρατηγική πρωτοβουλία: «Η Κρήτη και ιδιαίτερα τα Χανιά αποτελούν μέχρι σήμερα έναν από τους πλέον «καθαρούς» υγειονομικά προορισμούς του πλανήτη. Μια μεγάλη στρατηγική ευκαιρία που δεν υπάρχει πλέον η πολυτέλεια να μείνει ανεκμετάλευτη από την επιχειρηματική μας κοινότητα στα Χανιά απέναντι στο διεθνή και σκληρό ανταγωνισμό που διαρκώς εντείνεται και αποκτά χαρακτηριστικά οικονομικής επιβίωσης. Στο Επιμελητήριο Χανίων σε διαρκή επικοινωνία με τους τουριστικούς φορείς και την τοπική κοινωνία αφουγκραστήκαμε από την πρώτη στιγμή την ανάγκη να βγούμε αποφασιστικά μπροστά. Καθώς οι στιγμές είναι ιδιαίτερα κρίσιμες, ο κάθε θεσμικός φορέας οφείλει με σεβασμό στην επιχειρηματική κοινότητα και στην ίδια την κοινωνία να εξαντλήσει στην πράξη και στο μέγιστο δυνατό βαθμό τα περιθώρια άμεσης και αποτελεσματικής του δράσης, συμβάλλοντας ενεργά στη στρατηγική προσπάθεια της Ελληνικής Πολιτείας για την επανεκκίνηση της εθνικής οικονομίας. Ενωμένοι και δουλεύοντας σκληρά θα επανακάμψουμε!»
Στη εκδήλωση παραβρέθηκαν οι πολιτικοί, αυτοδιοικητικοί, τουριστικοί και κοινωνικοί φορείς της περιφερειακής ενότητας των Χανίων, ανάμεσά τους η Bουλευτής Χανίων, Ντόρα Μπακογιάννη, ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας Κρήτης, Αντώνης Παπαδεράκης, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Δήμου Χανίων, Γιάννης Γιαννακάκης, ο Πρόξενος Μολδαβίας, Γιάννης Θεοδωρογλάκης, ο Πρόεδρος του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης, Λευτέρης Κοπάσης, ο Πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου, Παντελής Πετσετάκης.
Στην πρωτοβουλία του αυτή το Επιμελητήριο Χανίων δεν σκοπεύει να υποκαταστήσει τις δυναμικές και εξελισσόμενες τουριστικές εκστρατείες της Ελληνικής Πολιτείας και της Περιφέρειας Κρήτης, οι οποίες είχαν ήδη παραχθεί κατά το μεγαλύτερό τους μέρος πριν την αιφνίδια πανδημία. Με ευελιξία και αποτελεσματικότητα όμως ο θεσμικός φορέας της επιχειρηματικής κοινότητας των Χανίων συστρατεύεται «έξυπνα» στην εθνική και παγκρήτια προσπάθεια λειτουργώντας συμπληρωματικά και ενισχυτικά για το Αύριο του τόπου μας.
Τα διαφημιστικά υλικά της εκστρατείας βρίσκονται διαθέσιμα στους παρακάτω διαδικτυακούς σύνδεσμους: