248.000 € για διαφημιστικό πρόγραμμα στο skyscanner | EOT
Εγκρίθηκε το ποσό των 248.000 ευρώ από τον ΕΟΤ, για την υλοποίηση διαφημιστικής προβολής προς ενίσχυση κρατήσεων για το Α’ Εξάμηνο του έτους 2020, στο SKYSCANNER.
Αναλυτικότερα, η καμπάνια θα προβάλλεται στις αγορές της Αγγλίας, της Γερμανίας και της Γαλλίας, με τους εξής στόχους:
1) Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας για τους λιγότερο δημοφιλείς Ελληνικούς προορισμούς, τόσο στην ενδοχώρα όσο και στα νησιά.
2) Αύξηση των κρατήσεων για την Ελλάδα όχι μόνο για τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά και για την περίοδο της άνοιξης.
Σε ό,τι αφορά τα διαφημιστικά εργαλεία της καμπάνιας θα αξιοποιηθούν και θα εμπλουτιστούν όσα αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας ειδικότερα:
-To hub για την Ελλάδα το οποίο θα μεταφραστεί και στα Γαλλικά.
-Τα content articles, τα διαφημιστικά banners (display,native inline & homepage tile) και τα social media posts τα οποία θα προσαρμοστούν για τη Γαλλική αγορά.
-Τα highlighter banners τα οποία χρησιμοποιήθηκαν δοκιμαστικά στην καμπάνια του 2019 και είχαν πολύ θετικά αποτελέσματα.
Όλα τα διαφημιστικά εργαλεία θα στοχεύουν σε χρήστες που αναζητούν ανταγωνιστικούς προορισμούς και σε frequent travellers γενικότερα.
Διάρκεια/ Χρονικό διάστημα υλοποίησης: 3 μήνες εντός της περιόδου Φεβρουαρίου-Μαΐου 2020