Τουρισμόςνέαπρωτοσέλιδο Α

Κρήτη | απογοήτευση από την πορεία της φετινής τουριστικής σεζόν

Θέματα που άπτονται του τουριστικού προϊόντος και ειδικά αυτά που αφορούν στην εξέλιξη της φετινής τουριστικής σεζόν, συζητήθηκαν στην πρόσφατη συνεδρίαση της ολομέλεια του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο «Wyndham Grand Crete Mirabello Bay» στον Άγιο Νικόλαο.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει ρεπορτάζ του Νίκου Σγουρού στην εφημερίδα «Ανατολή», όπως ειπώθηκε, μέχρι και τώρα η πορεία της σεζόν δεν κυλά όπως αναμενόταν.

Με τις κρατήσεις να έχουν πέσει σε ρυθμό «και τις προσδοκίες πλέον για φέτος να έχουν πέσει και αυτές και να είναι γενικώς συγκρατημένες σε σχέση για παράδειγμα με όσα περιμέναμε το Γενάρη ή τον Φλεβάρη όταν βλέπαμε έναν άλλο ρυθμό κρατήσεων» όπως σχολίασε και ο πρόεδρος του Συλλόγου Γιώργος Σφακιανάκης.

Απ’ ό,τι φαίνεται η ακρίβεια που πλήττει το καταναλωτικό κοινό στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες επηρεάζει τις κρατήσεις και την πληρότητα των ξενοδοχείων.

Σε ερώτηση της εφημερίδας για τον ρόλο της ανταγωνίστριας χώρας Τουρκίας, η οποία προσφέρει παρόμοια πακέτα σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, ο κ. Σφακιανάκης είπε: «Είναι γεγονός ότι είναι δύσκολο να ανταγωνιστούμε τις τιμές της Τουρκίας, που έχει χαμηλό κόστος, αλλά και τη διαφορά συναλλάγματος με την υποτίμηση της λίρας. Μετά την πανδημία υπήρχε μία αύξηση στη διάθεση του κόσμου να ταξιδέψει, υπήρχαν τα early bookings και καλές τιμές. Όμως αυτό άλλαξε. Ακόμα πέρσι δεν είχαμε τους ανταγωνιστές, καθώς η Τουρκία δεν είχε ξεκινήσει. Εμείς θα πρέπει να επενδύσουμε στα πολλά καλά που έχει η χώρα μας και που δεν τα βρίσκουν εύκολα αλλού, όπως είναι η ασφάλεια, η καλή φιλοξενία, οι ομορφιές και η ιστορία του τόπου μας».

Μεταξύ άλλων, στη συζήτηση τέθηκε και το ζήτημα του τρόπου χρήσης του ελαιολάδου στα εστιατόρια των ξενοδοχειακών μονάδων της περιοχής. Αναφορά έγινε σε σχετικό Νόμο που προβλέπει να σερβίρεται στα εστιατόρια συσκευασμένο αλλά λόγω της πανδημίας όλο αυτό είχε μείνει πίσω, με κάποιες πολύ μικρές συσκευασίες που μοιράζονται να μην φτάνουν για να αναδείξουν το προϊόν.

Πλέον, όπως ειπώθηκε, θα εφαρμοστεί το σερβίρισμα του ελαιολάδου σε ποσότητα του μισού λίτρου των εστιατορίων των ξενοδοχείων και σφραγισμένο και όχι σε αμφιβόλου ποιότητας συσκευασίες, προκειμένου να στηριχθεί έτσι και η τοπική παραγωγή, στόχος που όπως είπαν και οι ξενοδόχοι πρέπει να επιτευχθεί. Με τον Παγκρήτιο Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων πάντα να προωθεί, όπως τονίστηκε, τα κρητικά προϊόντα και ως στήριξη στην τοπική οικονομία και ως αναβάθμιση.

Πηγή: anatolh.com
Νίκος Σγουρός

Μοιραστείτε την είδηση

Χρηστάλλα Κακαβελάκη

biskotto.gr