Με στόχο τον «ψηφιακό» τουρισμό
Η επικείμενη συνεργασία μεταξύ Fraport, Marketing Greece και Ένωσης ξενοδόχων Νομού Χανίων, ανακοινώθηκε, στην τουριστική προβολή που πραγματοποιήθηκε στο θέατρο Μίκης Θεοδωράκης.
Ομιλήτρια, ήταν η Κυρία Ιωάννα Δρέττα, από την Marketing Greece , όπου τόνισε πως η συνεργασία σε μορφή cluster, θα έχει ως στόχο την ψηφιακή προβολή τόσο στο DiscoverGreece.com, όσο και σε blog, ιστοσελίδες και μέσα μαζικής δικτύωσης που αποτυπώνουν εμπειρίες που αποκτά ο επισκέπτης από τα μέρη που κάνει διακοπές.
Ο κύριος Γιαννούλης, πρόεδρος της Ένωσης ξενοδόχων, αναφέρθηκε στην ανάγκη για επέκταση της τουριστικής περιόδου, έχοντας ως στόχο να ξεκινά επίσημα τον Απρίλιο και να τελειώνει τον Νοέμβριο και να αυξηθεί η ζήτηση στο Νομό Χανίων.
Τόνισε δε, πως θα είχε θετικά αποτελέσματα Συνεργασία των 5 Δήμων του Νόμου Χανίων, με την ένωση ξενοδόχων, ώστε να προβάλλεται σωστά το προϊόν που προσφέρουμε στους επισκέπτες .
Αμφότεροι, υπογράμμισαν πως το τουριστικό προϊόν στα Χανιά, είναι εμπλουτισμένο και πέρα από τον ήλιο και τη θάλασσα, προσφέρει εμπειρίες μέσα από τον πολιτισμό, την γαστρονομία, τον μνημειακό πλούτο και τις δραστηριότητες.
Τέλος, τα μέχρι στιγμής στοιχεία, δείχνουν πως θα υπάρξουν δυσκολίες και χρειάζεται να έχουμε συγκρατημένη αισιοδοξία και μεθοδευμένες κινήσεις.

