Στο Λονδίνο η Περιφέρεια Κρήτης | αισιόδοξα μηνύματα
Στην 40η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού WTM London 2019, συμμετείχε η Περιφέρεια Κρήτης πραγματοποιώντας συναντήσεις με μεγάλα ταξιδιωτικά γραφεία και OTAs (OnLine Travel agents), τηλεοπτικούς οργανισμούς παγκόσμιας εμβέλειας, περιοδικές εκδόσεις υψηλού κύρους, δημοσιογράφους ταξιδίων κλπ., φιλοξενώντας επίσης στο περίπτερό της πλήθος συναντήσεων κρητικών επιχειρηματιών του τουρισμού.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της έκθεσης η Περιφέρεια Κρήτης συνδιοργάνωσε με τον οργανισμό πολιτισμού Branding Heritage στο Μουσείο του Λονδίνου την Τρίτη 5 Νοεμβρίου την επιτυχημένη εκδήλωση «Σύγχρονοι Μινωίτες: Ο Κρητικός πολιτισμός, πηγή έμπνευσης» (Contemporary Minoans: Cretan culture, source of inspiration) με τη συμμετοχή εξαίρετων ακαδημαϊκών και καλλιτεχνών, με στόχο την ανάδειξη της διαχρονικής επιρροής του Μινωικού πολιτισμού στη σύγχρονη δημιουργία.Remaining Time-0:01FullscreenMute
Τις εξαιρετικά ενδιαφέρουσες ομιλίες και παρουσιάσεις πλαισίωσαν έργα αξιόλογων καλλιτεχνών, μεταξύ άλλων της διεθνούς φήμης Ελληνίδας σχεδιάστριας Μαίρης Κατράντζου η οποία συμμετείχε ως ομιλήτρια, καθώς και της Σοφίας Κοκοσαλάκη, η οποία έφυγε πρόωρα από τη ζωή και στην οποία ήταν αφιερωμένη η εκδήλωση.
Την εκδήλωση, την οποία χαιρέτησε ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκος Κώτσογλου, εκπροσωπώντας τον Περιφερειάρχη Κρήτης, τίμησαν με την παρουσία τους η Πρόεδρος του ΕΟΤ, κα Άντζελα Γκερέκου, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κος Δημήτρης Φραγκάκης, η Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων κα Ρόδη Κράτσα, η κα Στέλλα Κοκοσαλάκη, μητέρα της εκλιπούσης Σοφίας Κοκοσαλάκη, καθώς και δημοσιογράφοι από βρετανικά και ελληνικά ΜΜΕ.
Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κος Κυριάκος Κώτσογλου δήλωσε ότι: «Το Λονδίνο, μια από τις Εκθέσεις που μαζί με το Βερολίνο χαρακτηρίζεται ως Χρηματιστήριο του Τουρισμού, αντιμετωπίσθηκε αρχικά με σκεπτικισμό λόγω των δύο βασικών δεδομένων της αγοράς, του Brexit και της χρεοκοπίας της Thomas Cook. Παρόλα αυτά, ξεπέρασε τις προσδοκίες μας, δημιουργώντας νέες, ισόρροπες βάσεις που δείχνουν τη δυναμική του Κρητικού και κατ’ επέκταση του Ελληνικού Τουρισμού. Θα συνεχίσουμε την επιθετική πολιτική μας στην προβολή του προορισμού, αλλά πλέον έχουμε την πεποίθηση ότι τα κενά θα καλυφθούν με αποτελεσματικότητα και θα είναι μια ακόμα χρονιά με θετικό πρόσημο για την Κρήτη.»